JDMguy Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Hei Skal til å kjøpe sommersko nå, er 18. Så ser jeg veldig mange gutter faktisk som går i hvite Converse. Er ikke sikker på om jeg synes det ser feminint ut eller bra ut? Har selv pleid å ha blå eller svarte, men har lyst til å prøve en ny farge. Men bare lurer på om det ser veldig femi ut? Lenke til kommentar
Populært innlegg Sampson Skrevet 1. mai 2015 Populært innlegg Del Skrevet 1. mai 2015 Aner ikke, men at du spør er ganske femi. 14 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Det er ikke helt uhørt, men vil ikke kalle det en barsk farge/modell akkurat. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Mange menn som bruker det. Ingenting i veien for det heller, bare prøv å styr unna den norske uniformvarianten med hvite converse high-tops, skinnyjeans, bomberjacket, wayfarers og capsen bak fram. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Har hatt ett par for mange år siden, de er ikke hvite lenge uansett:p Lenke til kommentar
JDMguy Skrevet 1. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2015 Haha takk for svar! Nei er ikke den typen. Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Nei, hvite tøysko er ikke femi. Veldig fint å bruke på sommeren imo. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Da er jeg isåfall sinnsykt femi... 1 Lenke til kommentar
SuperstarFox93 Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Bruker hvite converse selv 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Ikke følg saueflokken. Kjøp noe annet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Strikking derimot er femi , kan du feks se for deg Eastwood sitte i en stol og strikke.....aint gonna happen Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Strikking derimot er femi , kan du feks se for deg Eastwood sitte i en stol og strikke.....aint gonna happen Jeg kan se ham for meg stirrende på en tom stol, og påstå at det sitter noen der og strikker. Hvite converse er vel ikke femi. Er Hunter S. femi? Tåpelig uansett, at noe skal være så veldig femi, er det femi å være griserosa i huden? Sett deg på en steinhaug og slå i steinen med neven om du er usikker. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. november 2017 Del Skrevet 25. november 2017 Strikking derimot er femi , kan du feks se for deg Eastwood sitte i en stol og strikke.....aint gonna happen Ganske fint å ha noe å gjøre og få billige sokker samtidig, men det er vel femi å være fornuftig og å ha noe fornuftig å gjøre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå