Gjest member-296438 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Mr. White gives a message..... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Mr.Black ser ned , han innser vel at slaget er tapt. Flott komposisjon , veldig bra i s/hv . Ser frem til flere slike billedfortellinger. Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Hei, Pentaxen. Dette er visst i ferd med å utvikle seg til en serie mye mer spennende enn "Påskekrim'en", og når bildene er i s/h, blir tankene ledet i retning av Alfred Hitchcock ! Bare tøys, men noe av det første jeg ser etter på bildekritikken nå, er et bilde av en mann i hvit dress, med matchende sko og hatt Dagens bidrag, - og ikke minst tittelen bidrar til at hver eneste "lille grå" i toppen av tårnet jobber på spreng med å tolke bildet, - er dette iscenesatt av fotografen, eller har han listet seg rundt anonymt og tatt bilder uten å virke "innpåsliten" ? Jeg velger å tro det siste, og må bare erkjenne at dette uten tvil er den mest engasjerende bildeserien jeg noen gang har opplevd her på forumet ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Her er det rom for mange tolkinger - kreativt !! Lenke til kommentar
HSP Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Det må ha vært en nedslående beskjed. Da kommer kanskje slutten på sagaen om mannen i hvitt i morgen... Kul serie! Henning Lenke til kommentar
deleted Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 For en serie! Får vi slutten også? Ser ikke så altfor lyst ut for mr. black... Men nok en gang et superb bilde. Flott kontrast mellom herr black and white. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Takker for hyggelige kommentarer:-) Tror Mr. White har en ting til han må gjøre........før dette avsluttes...... Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Kul serie og dette føyer seg fint inn. han er virkelig herre for sin hatt! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg