Leif Olsson Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 På jakt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Hei, Leif. Så det er ikke bare du som jakter fugl på Andøya ? Fint bilde av en konsentrert katt som ser ut til å ha fokusert på noe som det er verdt å "blø for" ! God helg, Leif M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2015 Hei, Leif. Så det er ikke bare du som jakter fugl på Andøya ? Fint bilde av en konsentrert katt som ser ut til å ha fokusert på noe som det er verdt å "blø for" ! God helg, Leif M v h Albert. Hei Albert Takk for hyggelig kommentar :-) Så riktig min gode fotovenn, ikke bare jeg som jakter på Fugler. God helg ! M v h. Leif :-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Et våkent blikk på pus ... koselig bilde dette God helg mvh Torhild Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Hihi dette får meg til å smile, et annerledes kattebilde med kult format.. Hilen tove Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2015 Hei Torhild og Tove Takk for hyggelige kommentarer God helg ! M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg