AnonymDiskusjon Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Noe som har vært ganske lenge, men som er blitt temmelig ømt og litt plagsomt siste par dager.Det er rett i baken, som man ser en liten slags utvekst som er kommet der. Noen som vet hva det er?Lurer på om man kan gjøre noe med selv. Skjære det vekk? Strupe det? Anonymous poster hash: d3800...4f1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Polypp, gå til legen så fikser han det. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Legen min ble litt oppgitt når jeg lurte på om han kunne skjære vekk en sånn, mente jeg kunne gjøre det selv. Men nå er dette stedet litt ufremkommelig da. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2015 Legen min ble litt oppgitt når jeg lurte på om han kunne skjære vekk en sånn, mente jeg kunne gjøre det selv. Men nå er dette stedet litt ufremkommelig da. Jeg kunne godt tenkt meg gjøre det selv, tar så lang tid før jeg kommer til den trege legen min. Var bare redd for at det kan blø så mye at det kan være farlig? Tenkte om det er noen årer der, så visste ikke om jeg skulle tørre. Anonymous poster hash: d3800...4f1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå