blomster124 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 (endret) Hei! Jeg hadde engelsktentamen idag, og jeg lurte på om noen kunne rette på den, å antyde en karakter? Går på vgs 2, internasjonal engelsk. Du bør da være veldig god i engelsk. (ps. Jeg sliter en del med SV-feil, (subjekt-verbal), så gjerne se etter det. Endret 30. april 2015 av blomster124 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Vet ikke hva SV-feil er, (om noen ikke vil dra et ordspill på politikken), men om du vil ha retting må du legge den ut. Lenke til kommentar
blomster124 Skrevet 30. april 2015 Forfatter Del Skrevet 30. april 2015 Vet ikke hva SV-feil er, (om noen ikke vil dra et ordspill på politikken), men om du vil ha retting må du legge den ut. SV-feil betyr at det ikke er samsvar mellom subjekt og verbal. Ja, men jeg vil ikke legge den ut, sender til den som vil rette. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Sånn he has, they have? Lenke til kommentar
blomster124 Skrevet 30. april 2015 Forfatter Del Skrevet 30. april 2015 Sånn he has, they have? Ja, blandt annet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Hvordan får du egentlig med deg tentamen rett etter at du har skrevet den?!? Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Send han til meg. Eg har aldri hatt internasjonal engelsk då, men eg trur eg skal klare å gi ei nøyaktigheit på minst tre karakterar (der det finst 23 forskjellige karakterar, 1 - 1+ - 1/2 - 2/1 osv...). Litt full no, så ikkje døm meg på eventuelle grammatikkfeil i dette innlegget. Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Jeg kan se på den, hvis du vil. Pleier å treffe på karakterer når jeg ser andres tekster, så skal prøve(selv om jeg ikke er lærer). Lenke til kommentar
Elvis Plesly Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Send den gjerne til meg, kan bistå med å rette også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå