Gå til innhold

DIRT Rally

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det error 41 du får da el? fått det en gang.. da fløy jeg mye ut og inn av spillet.. vet ikke om det var grunnen da:p 

Du tjener ikke en dritt:) er bare moro fighte mot hverandre:) hiv deg på!;)

Lenke til kommentar

Får error 41 og n tar med seg skjermkortet.

Den tiden jeg har i spillet vil jeg bruke på å tjene penger, så får konkurrere mot dere når jeg får spillet til å gå stabilt.

Gleder meg til det bli støtte for analogt håndbrekk, for jeg har et brenn nytt fanatec brekk for anledningen :-D

Hva består deres rigg av?

G27 og fanatec brekk her

• Liker 1
Lenke til kommentar

Argh må si det er irriterende når man kjører og har godt driv, så popper plutselig bilen ut av gir, selv uten at jeg har bomgirt eller skadet bilen.. I virkeligheten så smetter jo girspaken også ut, men jeg må jo først ta spaken ut av gir, så inn igjen i gir for å få den i gir igjen i spillet.. Taper mye tid og konsentrasjon på det -.-

Lenke til kommentar

Hue. Spiller med T500RS her. Synes selv det er frustrerende at sekvensiell giring er noe tregt, spesielt siden fyren giren til nøytral mellom revers og første. Det er ikke få ganger jeg har trykket inn padsene for kjapt slik at fyren har satt bilen i fri og jeg gir full gass. Da taper man litt ekstra tid på å spinne ut :p

Noe jeg synes er rart er at bilen ikke flytter på seg i det hele tatt etter en recovery før man har ganske høyt turtall. Huh, ser ut som om det bare er Stratosen, men det er nå sli at på heavy gravel så glir M3-en fremover med en gang jeg gir gass, mens stratosen venter til jeg når 6-7k omdreininger.

Endret av Chris93
Lenke til kommentar

Nå har jeg brukt ca 1,5 time på å kjøre Mini Cunt-man på hatløypa Pant Mawr i forberedelse til daily challenge. På mitt beste er jeg over 10 sekunder bak tiden til ji1, som leder akkurat nå. Fuck it, tenkte jeg, og gikk inn i karrieremenyen for å starte utfordringen. Men neida, jeg får ikke kjørt den. Ikke nok med det, jeg fikk heller ikke $$$ for gårdagens runde.

Da hoppet jeg heller Mini Cooper på samme løype siden det var der jeg for noen dager siden sluttet å spille karrieremodus. Etter ca ti minutter bestemte jeg meg for at jeg aldri skal kjøre denne drittbilen igjen. Man kan jo faen ikke kjøre over en kongle uten at bilen flipper over på taket. Heldigvis hadde jeg akkurat nok penger til å kjøpe en M3.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tydelig at folk er forskjellige :-P

Jeg irriterer meg så over monte sine utallige hårnåler som jeg ikke kan ta i kjent rallystil fordi det er for dårlig pickup på turtall i bilene når man sparker clutchen, og kontrastyring og brekksladd ikke er helt i form i dette spillet..

Mangler alt for mye ratt

Endret av Puffet Ris
Lenke til kommentar

syns det er litt for mye monte carlo og bmw 30/sierra jeg ass

hva med litt variasjon... 

england for eks.. 

Hei! har tatt en titt på det du sier... Ukens daily består av 2 hellas,2 monaco og 3 wales med ulike biler hver dag.. mens weekly skal bestå av de 3 ulike landene hver uke med en random rekkefølge og en spesifikk klasse.. føles kanskje litt sånn.. men det skal være ganske variert:) 

Selvfølgelig ble det 6-6-6 i stemmer :) Vi er en variert gjeng!

Edit: Og der var jeg ute av denne runden i weekly. noen steder kan man skli utenfor kanten, andre ikke!

Det er ekstremt irriterende det du nevner! Er en sving i monte jeg har tatt en tur i skogen ganske mange ganger:) hehe

Endret av Spuro
Lenke til kommentar

Edit: Og der var jeg ute av denne runden i weekly. noen steder kan man skli utenfor kanten, andre ikke!

Det er ekstremt irriterende det du nevner! Er en sving i monte jeg har tatt en tur i skogen ganske mange ganger:) hehe

Venstresvingen som går slakt oppover hvor gjerdet plutselig ender der den nyper litt? :p

Lenke til kommentar

Venstresvingen som går slakt oppover hvor gjerdet plutselig ender der den nyper litt? :p

hahaha! Det virker kjent :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...