Gå til innhold

DIRT Rally

Anbefalte innlegg

Kanskje ikke 60s, da det kan litt for tregt. Kanskje vote på det?

Tja, jeg må nok øve mer, men jeg synes det kan bli vanskelig å kontrollere f.eks Stratos. Jeg vil heller ikke sette på noe assits heller da, det er for pingler. :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tenkte mer på å resette et løp, altså retire og så resette.

mener du restart event eller stage?
Event. Si sånn som nå i Nor League, om jeg ikke var fornøyd. Kunne jeg retartet event da? Kjørt alle etappene om igjen? Om det er lov da :)

Stratos er veldig nervøs, jeg er veldig for at man kan velge sin egen bil innenfor klassen slik som i Norway League

Endret av Mammakamelen
Lenke til kommentar

Jeg tenkte mer på å resette et løp, altså retire og så resette.

mener du restart event eller stage?
Event. Si sånn som nå i Nor League, om jeg ikke var fornøyd. Kunne jeg retartet event da? Kjørt alle etappene om igjen? Om det er lov da :)

Stratos er veldig nervøs, jeg er veldig for at man kan velge sin egen bil innenfor klassen slik som i Norway League

hm.. Føler det blir litt feil.. Er jo rally det er snakk om:) da mister man jo mye av spenninga:p men hvis det er mange her som ønsker det! så skal ikke jeg være vrang :) hehe

Lenke til kommentar

Altså, vi kan godt gjøre begge deler, men å kjøre de letteste(tyndge) klassene er alltid moro.

Daily gikk helt fint i dag, til jeg ble litt vel modig i en sving mot slutten. Jeg trodde jeg bare kom til å ta borti veggen og kanskje spinne ut, men neida jeg rullet over den :(

Lenke til kommentar

Okay! Da blir det A B eller 2010s :)

Kan du ikke sette opp en poll med alle 4x4 klassene så kan vi stemme frem? Blir det likt kjør finalepoll?

Greit det:) men er bare så sykt noob på det greiene her:p hvordan setter jeg opp en? eller kan jeg det her inne? ellers så kan jeg jo spørre på steam:p

Lenke til kommentar

Det går jo an å lage polls her? Jeg kan det dersom jeg lager en ny tråd, da ville jeg tro du skal kunne det ved å redigere førsteinnlegget ditt og velge "legg til avsteming" på høyre side,oppe?

ok.. skal sjekke det ut:)

Lenke til kommentar

Har dere merket noen forskjeller på bilene i Gr.B/A? Selv har jeg favoritter i 60/70/80 som er Mini, Fiat Abarth 131 og Bmw M3. Hvilke biler er deres favoritter i de høyere klassene og hvorfor :)

hm.. 60 mini, 70 stratos, 80 2wd litt usikker enda:p 80b rs 200( har ikke prøvd pugen enda), group a vet ikke enda og 2010s har jeg kjørt 3-4 stages med:P Når alle er fullt oppgradert tar jeg en ny vurdering;) Den jeg liker best til nå er RS 200! ekstremt gøy å kjøre:) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...