Spuro Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2015 Nå har jeg startet norsk liga! https://www.dirtgame.com/uk/leagues/league/14755/norway-league Alle er velkommen 2 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Håper dette blir en braksuksess slik at andre utviklere følger trenden. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Joachim Froholt, tidligere journalist på Gamer.no (nå teknofil.no), har skrevet et førsteinntrykk av dette spillet på bloggen sin: http://spillhistorie.no/nye-spill/forsteinntrykk-dirt-rally/for de som vil lese litt om det Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Greide ikke lavær å kjøpe, så jeg hiver meg opp på den leaguen sikkert når jeg har fått prøvd litt. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Hva slags kontroller bruker folket her? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Skal prøves, når dritten av en pc fungerer igjen! 1 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 (endret) Hva slags kontroller bruker folket her? xbox one kontroller. Tok et test-løp for å føle litt på kontrollene, og så kastet jeg meg ut i liga. Nesten ett minutt etter førstemann, men pytt. Endret 6. mai 2015 av OlaHaldor 1 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Greide ikke lavær å kjøpe, så jeg hiver meg opp på den leaguen sikkert når jeg har fått prøvd litt. Endte opp i et kjøp for min del også ja 1 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 (endret) Virker kult, men jeg er en av dem som hadde ønsket et realistisk RBR-alternativ. Det tyder det ikke på at vi får (RBR-biten), med mindre communitiet ber om det.: https://www.youtube.com/watch?v=r_mIucs6sJ0 Endret 6. mai 2015 av AdNauseam Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Hva slags kontroller bruker folket her? xbox one kontroller. Tok et test-løp for å føle litt på kontrollene, og så kastet jeg meg ut i liga. Nesten ett minutt etter førstemann, men pytt. Endte opp med å bryte Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 Hva slags kontroller bruker folket her? Logitech G25. Force feedback er ikke helt på plass enda, men fortsatt ganske rått. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 NEI!!! Tredje etappe, midt mellom siste checkpoint og mål - tror du ikke jeg velta og bilen ble så skadet at jeg er ute av hele ligaen. Lenke til kommentar
Spuro Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Hva slags kontroller bruker folket her? Bruker 360.. Lurer på om jeg skal se hvordan one kontrollen er.. Noen som har prøvd? Hva slags kontroller bruker folket her? xbox one kontroller. Tok et test-løp for å føle litt på kontrollene, og så kastet jeg meg ut i liga. Nesten ett minutt etter førstemann, men pytt. Endte opp med å bryte Går fort galt! man må ha 100% fokus! NEI!!! Tredje etappe, midt mellom siste checkpoint og mål - tror du ikke jeg velta og bilen ble så skadet at jeg er ute av hele ligaen. Huff da!! Regner med at du kommer sterkere tilbake Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Kjøpte 360 kontrollen selv, har lenge sittet på gjerdet ang kontroll til bilspill. Hadde Playseat EVO alcantara med ratt/pedalsett tidligere, tviler på jeg får solgt inn det igjen hos dragen. Ja jeg har seriøse problemer med alt over 100hk i dette spillet 1 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Var nok dumdristig som kastet meg på liga uten å ha kjørt særlig. men så det var så begrenset med tid, dagene mine er fylt med andre ting også, Så jeg måtte bare. Dere som kjører med håndkontroll, hvilken sensitivity og linear innstilling bruker dere? Jeg prøvde å skru litt opp og ned på disse uten at jeg egentlig fant noe jeg syntes var særlig behagelig. Enten alt for responsivt eller for seig, fant ikke den perfekte innstillingen. Så mye av grunnen til at jeg velta var nok at jeg sikkert kunne kjørt like dårlig som med tastatur. Svinger og korrigeringer fikk litt i rykk og napp. 360 vs ONE kontroller; jeg byttet fordi 360-kontrolleren begynte å slarke, og tenkte jrg kunne prøve ONE. Synes triggerknappene er mykere - blir ikke like sliten i pekefingeren som jeg ble med 360. Ellers er grepet ørlitegrann annerledes, til det bedre. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Jeg må helt klart spille mer med den Abarth saken fra 1970. Hårnålsvingene jeg gjør med den hører til i en failvideo 1 Lenke til kommentar
Spuro Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Var nok dumdristig som kastet meg på liga uten å ha kjørt særlig. men så det var så begrenset med tid, dagene mine er fylt med andre ting også, Så jeg måtte bare. Dere som kjører med håndkontroll, hvilken sensitivity og linear innstilling bruker dere? Jeg prøvde å skru litt opp og ned på disse uten at jeg egentlig fant noe jeg syntes var særlig behagelig. Enten alt for responsivt eller for seig, fant ikke den perfekte innstillingen. Så mye av grunnen til at jeg velta var nok at jeg sikkert kunne kjørt like dårlig som med tastatur. Svinger og korrigeringer fikk litt i rykk og napp. 360 vs ONE kontroller; jeg byttet fordi 360-kontrolleren begynte å slarke, og tenkte jrg kunne prøve ONE. Synes triggerknappene er mykere - blir ikke like sliten i pekefingeren som jeg ble med 360. Ellers er grepet ørlitegrann annerledes, til det bedre. Jeg har sensitivity 100 og linear 0.. Virka som det blei noe bedre.. kommer også an på bilen du kjører kjører litt med den metroen nå.. Den føltes utrolig bra Da får jeg vel gi den ONE kontrollen en sjanse Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Huff, kjipt å sitte uten fungerende PC nå... Er det noe som helst mulighet for at ett gammelt ati 4870 greier å dra det på low? Lenke til kommentar
Spuro Skrevet 7. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2015 Huff, kjipt å sitte uten fungerende PC nå... Er det noe som helst mulighet for at ett gammelt ati 4870 greier å dra det på low? Du kan få et AMD Radeon XFX R9 280x 3GB av meg for 900kr ! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 4870 greier da fint å kjøre dette på low-med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå