Stoddart Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Egentlig litt overrasket over det, ettersom den kun ble brukt i ett løp i 2014, hadde ikke forventa at de kunne putte inn 2014-stuff i lisensen deres, da alt annet er 2015. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Ble skuffet over at lyden var samme som i 95 rallybilen... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Tittet litt på Steam å så at det var tilbud på DIRT Rally nå. Hvordan er spillet sammenlignet med de tidligere titlene? Er det like Arcade som Dirt 3, eller er det mere som en simulator? Savner virkelig et godt Rally spill å lurte på om jeg skulle gå til innkjøp. Visst det er som DIRT 3, så tror jeg at jeg sier pass, det spillet er litt for Tony Hawk Arcade opplegg. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Det er det beste rallyspillet jeg har spilt til nå.. Kan ikke sammenlignes med CMR serien. Dette er en helt annen liga. Det er ikke versjon 1 enda, er på 0,noe så forbedres stadig ved hjelp av community input. 1 Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 (endret) Enig med PuffetRis her, definitivt mye bedre enn tidligere versjoner. Bra feeling på grus og asfalt, men synes ikke snø/is var realistisk. Har riktignok ikke testet med ratt enda men regner med det er bra. syk fartsfølelse og bra progresjon i careermode. Definitivt verdt pengene etter min oppfatning. Det er ingen Richard Burns Rally, men det nærmer seg stadig. Endret 3. november 2015 av Raimop Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Det er det beste rallyspillet jeg har spilt til nå.. Kan ikke sammenlignes med CMR serien. Dette er en helt annen liga. Det er ikke versjon 1 enda, er på 0,noe så forbedres stadig ved hjelp av community input. Er versjon 0.9 no, Sverige kommer i Desember og da blir spillet versjon 1.0 og er ute av early access. Men ja, er klart beste rally spillet no(tar ikkje med Richard Burns der siden snakker om nyere tid...) Problemet er berre att heilt siden spele kom ut har det verdt bug der spelet ikkje går i fullscreen uansett kva du gjer med nvidia laptop kort og det er endo ikkje fikset når spele er versjon 0.9. Og dev's ignorerer alle spørsmål om det, som er jo grett nok om dei ikkje har så masse og svara om da, men ett enkelt ''er klar over problemet og ser på det'' hadde no verdt bedre enn totalt ignorera da... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Lurer på hvor mange % som spiller på Nvidia laptop :-P Syns snart de kan fikse at bilene kveler motoren over krøn og hopp om man såvidt er borti bremsa, selv når clutchen er i gulvet jeg.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Det er det beste rallyspillet jeg har spilt til nå.. Kan ikke sammenlignes med CMR serien. Dette er en helt annen liga. Det er ikke versjon 1 enda, er på 0,noe så forbedres stadig ved hjelp av community input. Er versjon 0.9 no, Sverige kommer i Desember og da blir spillet versjon 1.0 og er ute av early access. Men ja, er klart beste rally spillet no(tar ikkje med Richard Burns der siden snakker om nyere tid...) Problemet er berre att heilt siden spele kom ut har det verdt bug der spelet ikkje går i fullscreen uansett kva du gjer med nvidia laptop kort og det er endo ikkje fikset når spele er versjon 0.9. Og dev's ignorerer alle spørsmål om det, som er jo grett nok om dei ikkje har så masse og svara om da, men ett enkelt ''er klar over problemet og ser på det'' hadde no verdt bedre enn totalt ignorera da... Regner med du har prøvd å trykke alt+enter? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 (endret) Synes de har klart å fange fartsfølelsen utrolig bra. Jeg har mange ganger bare slakket på farten for jeg følte at dette gikk altfor raskt Ikke ofte bilspill klarer å få det til. Var ute å kjørte litt ikveld, gikk heldigvis "bra" https://youtu.be/sDi1NyrV8Ik Endret 3. november 2015 av -Léon- Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Jeg føler 2010wrc bilene går drit seint jeg ift feks e30 eller 95*impreza så er fartsfølelsen mye bedre Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Har fått spilt det i en liten time nå å liker spillet veldig godt så langt. Lyden og fysikken er noe av det beste jeg har vært borti i et rally spill. Kan være litt frustrende vanskelig til tider, men det er jo det som gjør spillet så bra. Her er det ikke noe kjære mor eller noen som holder deg i handa, gjør du en liten feil så taper du Tror nok enda det tar litt tid før jeg våger meg ut i karriere mode. Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Karierremodus er definitivt anbefalt da du får en progressiv opplæring, starter med trege fwd biler før du jobber deg oppover til de raskeste kjøretøya. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 (endret) Trives godt i min lille Mini Morris, synes den går fort nok Begynner å få det nogenlunde til nå. Fikk en solid andre plass sammenlagt i min lille Mini. Ikke blitt noen førsteplass enda, men det kommer seg vel etterhvert. Tror nesten jeg må spandere på meg Racingstol med ratt og pedaler i julegave til meg selv. Er det enda G27 som gjelder, eller er det andre merker jeg bør se på? Endret 7. november 2015 av TheKims Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 G27 mangler sekvensiell girkasse, noe som kan være kjekt når man kjører rallycross delen iallefall. G25 har dette, men er dårligere på alle andre punkter. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 (endret) Logitech har kommet med et ny ratt, denne må du kjøpe girkasse ved siden av, men den ser ut til å være H-mønster Endret 7. november 2015 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Kjører paddleshift i rallyx med g27, hadde brekk på en tommelknapp, men nå har jeg fanatec clubsport brekk :-D Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Eg bruker Thrustmaster T500rs, og har TH8RS shifter så eg kan jo bruke seq. og h-pattern gir. Men velge og bruka vanlig paddle shift på rattet så eg kan bruka TH8RS i seq. mode som håndbrekk. Ein knapp som håndbrekk har aldri fungert for meg så ofrer heller h-pattern eller seq gir... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Før jeg fikk brekk og før rx kom brukte jeg venstre paddle som brekk :-P Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Liker når kartleser sier "Be brave", eller det sier han hvertfall i mitt hodet. Kanskje han sier noe annet egentlig hehe. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Han har sagt det til meg og i en venstresving i Tyskland :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå