Gå til innhold

DIRT Rally

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Tittet litt på Steam å så at det var tilbud på DIRT Rally nå. Hvordan er spillet sammenlignet med de tidligere titlene? Er det like Arcade som Dirt 3, eller er det mere som en simulator?

Savner virkelig et godt Rally spill å lurte på om jeg skulle gå til innkjøp. Visst det er som DIRT 3, så tror jeg at jeg sier pass, det spillet er litt for Tony Hawk Arcade opplegg.

Lenke til kommentar

Enig med PuffetRis her, definitivt mye bedre enn tidligere versjoner. Bra feeling på grus og asfalt, men synes ikke snø/is var realistisk. Har riktignok ikke testet med ratt enda men regner med det er bra. syk fartsfølelse og bra progresjon i careermode. Definitivt verdt pengene etter min oppfatning.

Det er ingen Richard Burns Rally, men det nærmer seg stadig.

Endret av Raimop
Lenke til kommentar

Det er det beste rallyspillet jeg har spilt til nå.. Kan ikke sammenlignes med CMR serien. Dette er en helt annen liga.

Det er ikke versjon 1 enda, er på 0,noe så forbedres stadig ved hjelp av community input.

Er versjon 0.9 no, Sverige kommer i Desember og da blir spillet versjon 1.0 og er ute av early access.

Men ja, er klart beste rally spillet no(tar ikkje med Richard Burns der siden snakker om nyere tid...) Problemet er berre att heilt siden spele kom ut har det verdt bug der spelet ikkje går i fullscreen uansett kva du gjer med nvidia laptop kort og det er endo ikkje fikset når spele er versjon 0.9. Og dev's ignorerer alle spørsmål om det, som er jo grett nok om dei ikkje har så masse og svara om da, men ett enkelt ''er klar over problemet og ser på det'' hadde no verdt bedre enn totalt ignorera da...

Lenke til kommentar

Det er det beste rallyspillet jeg har spilt til nå.. Kan ikke sammenlignes med CMR serien. Dette er en helt annen liga.

Det er ikke versjon 1 enda, er på 0,noe så forbedres stadig ved hjelp av community input.

Er versjon 0.9 no, Sverige kommer i Desember og da blir spillet versjon 1.0 og er ute av early access.

Men ja, er klart beste rally spillet no(tar ikkje med Richard Burns der siden snakker om nyere tid...) Problemet er berre att heilt siden spele kom ut har det verdt bug der spelet ikkje går i fullscreen uansett kva du gjer med nvidia laptop kort og det er endo ikkje fikset når spele er versjon 0.9. Og dev's ignorerer alle spørsmål om det, som er jo grett nok om dei ikkje har så masse og svara om da, men ett enkelt ''er klar over problemet og ser på det'' hadde no verdt bedre enn totalt ignorera da...

Regner med du har prøvd å trykke alt+enter? 

Lenke til kommentar

Har fått spilt det i en liten time nå å liker spillet veldig godt så langt. Lyden og fysikken er noe av det beste jeg har vært borti i et rally spill.

Kan være litt frustrende vanskelig til tider, men det er jo det som gjør spillet så bra. Her er det ikke noe kjære mor eller noen som holder deg i handa, gjør du en liten feil så taper du :)

Tror nok enda det tar litt tid før jeg våger meg ut i karriere mode.

Lenke til kommentar

Trives godt i min lille Mini Morris, synes den går fort nok :p Begynner å få det nogenlunde til nå. Fikk en solid andre plass sammenlagt i min lille Mini. Ikke blitt noen førsteplass enda, men det kommer seg vel etterhvert. Tror nesten jeg må spandere på meg Racingstol med ratt og pedaler i julegave til meg selv. Er det enda G27 som gjelder, eller er det andre merker jeg bør se på?

Endret av TheKims
Lenke til kommentar

Eg bruker Thrustmaster T500rs, og har TH8RS shifter så eg kan jo bruke seq. og h-pattern gir. Men velge og bruka vanlig paddle shift på rattet så eg kan bruka TH8RS i seq. mode som håndbrekk. Ein knapp som håndbrekk har aldri fungert for meg så ofrer heller h-pattern eller seq gir...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...