JonTj Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) Akk, skulle ønske de laget flere grusbaner. Jeg vil ha Norge, Sverige, Finland, Argentina, Australia osv osv.. Personlig syns jeg Tyskland er litt kjedelig. Det rett frem noen meter, så en square right/left, så rett frem, så square right/left eller AC / hairpin, så rett frem osv.. Skal jeg kjøre asfaltrace kan jeg like gjerne kjøre Forza Motosport, Project Cars eller Assetto Corsa. Endret 30. juni 2015 av JonTj Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Og da har vi Rallycross på plass, enda ett par uker til det er noe multiplayer i det, men jammen meg verdt ett løp eller 10 alikevel! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Etter å ha kjørt rc irriterte det meg at g27 ikke har sekvensiell mulighet slik som g25... 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Håhå! Rallycross var jo blodfett! Lover godt dette! Har g25 med sekvensiell, men den girspaken er jo ganske dårlig og spretter ofte ned i 4'e gir når man tar litt i. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Jeg likte virkelig AWD dynamikken med mye power på tvers i svingene, fikk virkelig følelsen av realisme ift når jeg kjørte med foresteren med en del ponnier på isbane samt sladding ellers på vinter.. Veldig lik oppførsel! lover godt Sitter å surfer på finn etter playseat nå, lei av at pedalene sklir, stolen ruller bakover etc Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Vanskelighetsgraden er for enkel på rallycross syns jeg. Har på Very Hard men ligger som oftest alene fremst hele tiden. Med mindre man punkterer.. Hater å punktere Blir vel andre boller med multiplayer får man håpe. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Vittig på høljes i første sving på to hjul inn i jokeren og "you have already completed a joker lap" Lenke til kommentar
Paroxysm Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Oooh, tilbake fra sommeren med RallyX, Germany og ny FFB?! Dette kan nok bli bra. Nå er trikset bare å ikke få dobbelt scenebetennelse som i Mai. Hvordan er ståa med å komme igang med Leaguen igjen? Lenke til kommentar
Spuro Skrevet 12. august 2015 Forfatter Del Skrevet 12. august 2015 Da var sommern over ja.. Nå kommer høsten med masse rally? Tenkte sette opp ligaene når finland kommer? Høres det greit ut? så har vi to nye land å kose oss med:p Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Får playseat i dag, så det bør jo passe :-D Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 12. august 2015 Del Skrevet 12. august 2015 Da var sommern over ja.. Nå kommer høsten med masse rally? Tenkte sette opp ligaene når finland kommer? Høres det greit ut? så har vi to nye land å kose oss med:p Kan vel se hva som skjer med PvP først? Lenke til kommentar
Spuro Skrevet 12. august 2015 Forfatter Del Skrevet 12. august 2015 Da var sommern over ja.. Nå kommer høsten med masse rally? Tenkte sette opp ligaene når finland kommer? Høres det greit ut? så har vi to nye land å kose oss med:p Kan vel se hva som skjer med PvP først? Det kan vi Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 Noen som har dirt rally og kan hjelpe meg med 2problem? 1: Spillet går ikkje i fullscreen uansett ka eg gjer, Alt+Enter, F11, alle settings ingame osv men ingenting skjer. Så er ikkje så lett og kjøra etappa når PCen enten legge ner spele når java og andre popup dritt komme eller legga da rett øve spele... 2: Har Thrustmaster T500rs som fungerer perfekt i alle spel, untatt Dirt Rally. Alt fra 1 gang til 1gang hele økten eller hver 5minutt skjer det når eg speler. Så spele er jo eigentlig ubrukelig for meg no... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 19. august 2015 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Høres ut som du har store problemer på maskinen din. Java popper opp? Håper mesteparten av befolkningen fjærnet java etter at nettbankene sluttet å bruke det. Endret 19. august 2015 av Complexity Lenke til kommentar
Lypsyl Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Nå har multiplayer patchen kommet (lastet ned nettopp), så da er muligheter får litt dør-til-dør action på rallycross bane :-) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 (endret) Ikke bare det, er jo og kommet en ny norsk rallycross bane - Hell WRX STI er nå på plass, det er og Petter Solberg. Må se om jeg rekker å teste litt i kveld. Edit: virker og som at vi endelig har mulighet til å bruke clutch og sekvensiell girkasse samtidig. Endret 25. august 2015 av Complexity Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Jippi! Wrx sti, gleder meg til å komme hjem å laste ned update! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Rallycrossversjonen til Isachsen, IKKE rallyversjon av Subaru. Og detta var skuffende, sett med mine race-organisator øyne. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Regna ikke med det var noe annet enn rc versjonen ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå