Gå til innhold

DIRT Rally

Anbefalte innlegg

Akk, skulle ønske de laget flere grusbaner. Jeg vil ha Norge, Sverige, Finland, Argentina, Australia osv osv.. Personlig syns jeg Tyskland er litt kjedelig. Det rett frem noen meter, så en square right/left, så rett frem, så square right/left eller AC / hairpin, så rett frem osv.. Skal jeg kjøre asfaltrace kan jeg like gjerne kjøre Forza Motosport, Project Cars eller Assetto Corsa.

Endret av JonTj
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg likte virkelig AWD dynamikken med mye power på tvers i svingene, fikk virkelig følelsen av realisme ift når jeg kjørte med foresteren med en del ponnier på isbane samt sladding ellers på vinter.. Veldig lik oppførsel! lover godt :D

Sitter å surfer på finn etter playseat nå, lei av at pedalene sklir, stolen ruller bakover etc :p

Lenke til kommentar

Da var sommern over ja.. Nå kommer høsten med masse rally? :p Tenkte sette opp ligaene når finland kommer? Høres det greit ut? så har vi to nye land å kose oss med:p

Kan  vel se hva som skjer med PvP først? :)

Det kan vi ;)

Lenke til kommentar

Noen som har dirt rally og kan hjelpe meg med 2problem? 

1: Spillet går ikkje i fullscreen uansett ka eg gjer, Alt+Enter, F11, alle settings ingame osv men ingenting skjer. Så er ikkje så lett og kjøra etappa når PCen enten legge ner spele når java og andre popup dritt komme eller legga da rett øve spele...

2: Har Thrustmaster T500rs som fungerer perfekt i alle spel, untatt Dirt Rally. Alt fra 1 gang til 1gang hele økten eller hver 5minutt skjer det når eg speler. Så spele er jo eigentlig ubrukelig for meg no...

Lenke til kommentar

Ikke bare det, er jo og kommet en ny norsk rallycross bane - Hell

WRX STI er nå på plass, det er og Petter Solberg.

Må se om jeg rekker å teste litt i kveld.

Edit: virker og som at vi endelig har mulighet til å bruke clutch og sekvensiell girkasse samtidig.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...