Gå til innhold

DIRT Rally


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lettere irriterende at jeg igår, uten å tenke meg om, brant 650k på Ford Fiesta, 200k på siste engineer spot, og 60k på perks. Idag har jeg 40k, er på etappe 3 i første event (lenge til stor payout), engineerslot er gratis, Hill Climb kommer ut og jeg mangler 110k på billigste bilen.

I tillegg kjører jeg med Subaruen, som jeg finner helt grusom. Understyrt, veik og oppfører seg uberegnelig.

Lenke til kommentar

Jeg hadde null problemer med å kjøre subaruen, ganske interessant, for jeg kjører Subaru daglig.. Den oppførte seg ca akkurat som Subaru gjør, så jeg kjørte ganske så bra med den :-)

Og ja de er litt understyrte fra fabrikk, man må bare lære seg å ratte de :-D

Lenke til kommentar

Hehe. Skal ikke skryte på meg at jeg har peiling. Har knapt kjørt noen Subaru i virkeligheten. En Justy for mange år siden og et par mil med en Outback.

...

Jeg fikk råd til en Hillclimb- bil etterhvert. Hadde glemt hvo intenst det er. Skikkelig brutalt.

Lenke til kommentar

Det er jo gøy med rally spill, men å gjøre mini'n så dårlig på grus er ikke bra.

Jeg har kjørt mye på grus med gamle biler og kjøre i 80 er ikke noe problem.

Mini'n seiler som bambi på isen hvis du kjører i 60-70 og det skal liksom være med rallydekk.

Kjennes ut som utslitte foringer både foran og bak hehe.

Kansje det er optimalisert for ratt og at det er bedre.

Jeg bruker xbox one kontroller og det er litt ustødig, men uansett dårlig synes jeg.

Men det er bare for gøy og regner ikke med å avansere så veldig fort.

Lenke til kommentar

Minien, regner med du mener 60's bilen?

 

Det er vesentlig bedre med ratt enn med kontroll ja, rallydekk på 60-tallet var vanlige dekk. Det også første gang jeg har lest om at festet er for dårlig i DiRT.

 

Ellers så synes jeg å dytte ut hillclimb nå er ett dårlig tegn. Det er ikke bakkeløp og Pikes Peak specials som trengs i spillet for øyeblikket...

Lenke til kommentar

 

Ellers så synes jeg å dytte ut hillclimb nå er ett dårlig tegn. Det er ikke bakkeløp og Pikes Peak specials som trengs i spillet for øyeblikket...

 

Helt enig. Pikes Peak er litt boring, samt at bilene nesten er umulig å kjøre. Og uten noter er man nødt til å kjenne hver eneste sving i banen for i det hele tatt å holde litt fart. Jeg vil ha mere vanlige rallybaner. Finland, Sverige, Italia, Argentina osv...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Tyskland-oppdateringen er ute. Den er på 7,6 GB.

 

-12 new rally stages based at Baumholder in Germany

-Owners Club Online Events – A second DiRT Daily where you compete in your own car

-A second weekly event where we’ll be experimenting and throwing new challenges at you

-5 new rally cars featuring new Group B RWD & Kit Car Classes

-Opel Kadett GT/E 16v

-Opel Manta 400

-Lancia 037 Evo 2

-Seat Ibiza Kitcar

-Peugeot 306 Maxi

-New calibration and options screens in “Advanced Wheel Settings” (added in v.0.4.5)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...