Takkformeg Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Syns man burde få en penge reward for slike events.. Tid er penger. Jeg konkurrerer mot min bror sin tid, det hjelper Lenke til kommentar
KA_Kamikaze Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 det var jo ikke så mange som jeg håpet på da, når det gjelder montly'n 5 stk... hehe men håper det er mange flere som vil joine etterhvert... ! Lenke til kommentar
Spuro Skrevet 16. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2015 det var jo ikke så mange som jeg håpet på da, når det gjelder montly'n 5 stk... hehe men håper det er mange flere som vil joine etterhvert... ! Kommer seg sikkert:) Jeg har hatt veldig lite med tid til å kjøre noe den uka her... Blir nok mer kjøring neste uke:) Lenke til kommentar
daruu Skrevet 16. mai 2015 Del Skrevet 16. mai 2015 Noe som irriterer meg veldig er at jeg må forandre kontrollinnstillingene hver gang jeg går inn... Hopper over til tastatur igjen etter at jeg lukker det. Noen som har fiks? Har fanatec pwts ratt Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Noe som irriterer meg veldig er at jeg må forandre kontrollinnstillingene hver gang jeg går inn... Hopper over til tastatur igjen etter at jeg lukker det. Noen som har fiks? Har fanatec pwts ratt Velkommen til Codemastersspill på PC! Har vært sånn med F1 2010-2014, DiRT 2,3 og Showdown også. Er tilsynelatende helt random om det funker eller ikke. For meg har det funket bra etter 2 ganger på DiRT Rally, men funker aldri å lagre innstillingene på F1 spillene jeg eier! Lenke til kommentar
torwith Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Ny runde i gang:) Jeg kjørte i går kveld før kl.2200 med minien. Vil tiden min da ikke bli med i sammendraget for denne" mini sprinten"? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Veldig lite fremogang på meg, setter meg ned for og spille en runde, kjører litt ut, tar noen restart, enda på visa er at etter og ha kjørt de 4-6 banene som kreves, så tjener jeg 2 tusen. På denne måten tar det evigheter før jeg får meg noen nye biler. Lenke til kommentar
Spuro Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Ny runde i gang:) Jeg kjørte i går kveld før kl.2200 med minien. Vil tiden min da ikke bli med i sammendraget for denne" mini sprinten"? Det er restart hver søn 2200... så du fikk med deg det du gjorde før 2200:) så det var en som hadde kommet inn rett føre 2200 i går.. Har slengt ut resultatlista for uke 20 i første post.. Der får du bare se hvor mange poeng du har klart å få den uka som var.. Tider blir sletta når et event er over.. Det er litt irriterende. 1 Lenke til kommentar
Spuro Skrevet 18. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2015 Veldig lite fremogang på meg, setter meg ned for og spille en runde, kjører litt ut, tar noen restart, enda på visa er at etter og ha kjørt de 4-6 banene som kreves, så tjener jeg 2 tusen. På denne måten tar det evigheter før jeg får meg noen nye biler. Anbefaler at du kjører så sakte som mulig for og ikke kjøre ut.. Etterhvert som du føler deg tryggere kan du gradvis øke farten å ta flere sjanser:) Har funka bra for meg:) Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Veldig lite fremogang på meg, setter meg ned for og spille en runde, kjører litt ut, tar noen restart, enda på visa er at etter og ha kjørt de 4-6 banene som kreves, så tjener jeg 2 tusen. På denne måten tar det evigheter før jeg får meg noen nye biler. Anbefaler at du kjører så sakte som mulig for og ikke kjøre ut.. Etterhvert som du føler deg tryggere kan du gradvis øke farten å ta flere sjanser:) Har funka bra for meg:) Det var det jeg gjorde, men alikevel snurrer Lancia'n, eller hjula tar ikke og den svinger ikke. Lå 1:40 etter totalt, og da blir det ingen penger. Jævla kjedelig når det tar en halvtime+ og spille. Så da forsvinner all motivasjon. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 (endret) Spinner du ut har du enten for stor fart inn i svingen og/eller for mye gass. Bremser du for hardt kan du låse hjulene og da hjelper det lite å svinge. Jeg digger bilen og elsker å legge brei, men jeg suger Jeg spiller ritkignok med ratt og pedaler, så regulere sving og gass er enklere enn med en håndkontroller. Wohoo, jeg kom ikke på sisteplass på daily!! Endret 18. mai 2015 av Chris93 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 (endret) Slettes Endret 18. mai 2015 av Mammakamelen Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 (endret) Om det er penger du vil ha il så har ikke tiden din noe å si. Forskjellen på tredje og første er etpar lilla liksom. I Professional får du vel 82k for å vinne og 72k for 3. Det syke er at 36 av dem får du uansett hvilken plass du kommer på, om du bryter f..eks. Huk 3. hver gang, det klarer du Endret 18. mai 2015 av Mammakamelen 1 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Forskjellen på tredje og første "etpar lilla" ? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Sorry, er fra drammen. Kun etpar tusen credits kompis. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Sorry, er fra drammen. Kun etpar tusen credits kompis. så man får bare 15 tusen for første plass? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Leste du posten min? Mitt eksempel er på Professional nivå, open og clubman kommer du ikke til å være på lenge. Lenke til kommentar
KA_Kamikaze Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Hva er feil med dissa AI bila a?? jeg satte 3 tid global og blir slått med 11 sekunder av en data bil liksom.... ere mulig? Lenke til kommentar
KA_Kamikaze Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 det går ann å kjøre fort med xbox kontroll å =P satte akk 2 tiden på Geufron Forest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå