KA_Kamikaze Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Joda den funker den, men det er et mellomrom i linken som blir tatt med https://www.dirtgame.com/uk/leagues/league/15146/norway-monthly aha.. bare ikke satt opp eventen ennå da regner jeg med=P Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 Er det noen som kan bekrefte at du kan bruke oppgraderte biler i challenges? Challenges? Uansett ja, bilene du bruker, er de samme som du bruker i karrerie. Er de oppgraderte der, så er de oppgraderte i hele spillet. Lenke til kommentar
Sundox Skrevet 14. mai 2015 Del Skrevet 14. mai 2015 For et herlig spill. Gleder meg til fortsettelsen!Husker enda Colin McRae, et spill som fikk gamlefar opp av sofaen for å konkurrere.Innimellom kunne jeg komme hjem fra skolen og finne fattern i godstolen, hvor han forsøkte å slå bestetidene.Elsker disse dailyene! Blir jo stressa om jeg ikke rekker å kjøre en dag! 2 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Jeg får omtrent ikke kjørt dailies eller weeklies. Er det sånn at bilene må låses opp i career ? Det tar jo evigheter. Jeg får _kanskje_ 10k etter og ha spilt de 6 banene som trengs før man får penger.... Kjøpte Lancian i går, og omg, den svinger jo altfor mye? Jeg snurrer jo i hver tredje sving. Er det noe jeg kan rette på? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Ikke gi gass i svingene, eller ikke så mye. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Ikke gi gass i svingene, eller ikke så mye. jeg må jo det for og ha bra fart rundt svingen, hvis ikke havner jeg jo +30 sekund bak.... Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Joda, du kan jo bruke det til din fordel og powerslide rundt hairpins, men det skal litt til for å mestre det. Hva bruker du til å spille med? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Joda, du kan jo bruke det til din fordel og powerslide rundt hairpins, men det skal litt til for å mestre det. Hva bruker du til å spille med? xbox gamepad Får du svart på det andre spørsmålet mitt? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Du behøver ikke å ha kjøpt bilene som man bruker i daylies osv. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Du behøver ikke å ha kjøpt bilene som man bruker i daylies osv. står som regel "0 cars available" eller no Lenke til kommentar
Herremann Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Presterte nettopp på tredje stage i Norway League å treffe en snøskavl i rundt 40km/t som var nok til jeg føyk over og måtte bryte. Skikkelig kjipt siden jeg lå på en foreløpig andre plass. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Du behøver ikke å ha kjøpt bilene som man bruker i daylies osv. står som regel "0 cars available" eller no Daily får du utdelt bil, weekly og monthly må du eie bilen Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Jeg har da kjørt M3 på weekly? Den har jeg ikke kjøpt. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Jeg har da kjørt M3 på weekly? Den har jeg ikke kjøpt. På norske weekly eller weekly som man faktisk tjener penger på ? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 (endret) Man må eie bilene for Codemasters sine Weekly og Monthly. Ikke for Daily. På "Leagues" så trenger man ikke eie bilene, men man vil alltid få en bil uten oppgraderinger om man ikke eier bilen og har oppgraderinger på den fra karrerie. Ellers så er det jo bare å satse og håpe på det beste! Synes det er lenge siden jeg har tatt i så mye som her! Endret 15. mai 2015 av Stoddart Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 (endret) Jeg har da kjørt M3 på weekly? Den har jeg ikke kjøpt.På norske weekly eller weekly som man faktisk tjener penger på ? Ja. :ironicapplause Muh reading comprehension. Stoddart forklarer det greit. Jeg mente weekly som Spuro har satt opp, antok det var inneforstått siden den hører "hjemme" her i tråden. Endret 15. mai 2015 av Chris93 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Jeg bryr meg egentlig lite om leagues'ene her, da jeg ikke tjener noe på de Vil heller kjøre andre ting og tjene penger så jeg kan kjøpe nye biler... Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 15. mai 2015 Del Skrevet 15. mai 2015 Jeg bryr meg egentlig lite om leagues'ene her, da jeg ikke tjener noe på de Vil heller kjøre andre ting og tjene penger så jeg kan kjøpe nye biler... jeg vil også ha alle biler, gjerne fullstendig oppgraderte - men det er kjedelig å kjøre mot AI og ikke kompiser og randoms! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå