Gå til innhold

skal søke på en stilling i en erotikk shop

Anbefalte innlegg

Hva kan jeg skrive, kan jeg liksom skrive "jeg har alltid vært intressert i varene deres" eller blir det bare rart? Trenger litt innspill. Dette gjelder mest på delen hvorfor jeg vil jobbe hos dem etc.  Jeg er selv en svært åpen person som ikke syns sånne ting er flaut men jeg vil jo ikke høres ut som en psyko i søknaden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil tro åpenhet og diskresjon er ganske viktig her. Å skrive at du har noe erfaring er sikkert ikke dumt, men kanskje ikke legge så mye ut om det, evt. si du er er interessert eller syntes det er spennende.

Å være menneskekjenner er nok en stor fordel også.

Men, vil nå påstå at erfaring og interesse for varene man skal selge er viktig, enten det er pølseutsalg på hjørnet eller helt andre pølser man selger ;)

Du må tross alt gi tips og veiledning der også...

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ser etter Innspill, ikke billige vitser  :)

Det viktigste i en slik stilling, er å være vennlig, imøtekommende, og opptre profesjonelt.

Din egen seksuelle erfaring med leketøy og glidemiddel og sånt, kan være greit nok, men jeg ville tonet det ned såpass mye at det eventuelt bare ble nevnt i forbifarten.

Det du kanskje kan nevne, er at sexologi er noe du interesserer deg for, og synes at er spennende å snakke om.

En del av klientellet som kommer, vil nemlig ha vansker for å snakke om ting, men kommer nok veldig gjerne igjen (no pun intended) hvis de bare opplever at sine spørsmål blir besvart på en trygg og kjekk og informativ måte.

La det være klart: Med en jobb i en slik butikk, selger du ikke egentlig plastikk, du er en sexolog som gir folk råd og veiledning.

Har du først fatta det, så kan du utforme søknaden din deretter, og du får ikke bare jobben men ligger ann til en lønnsøkning fra første dag, hvis du bare spiller korta dine greit.

Spesielt er det ting som folk lurer på, som går på stimulering analt, både for menn og kvinner, og har du oversikten over noen av leiketøya der - start gjerne en tråd på "Seksualitet", så kan alle pervoene ramle inn og bidra - ja da er det ikke engang snakk om å vurdere om du får jobben, de kommer bare til din søknad, leser det du har skrevet, plukker ut søknaden og putter alle de andre i søpla.

Trenger ikke lese mer, vi har funnet rette person til jobben.

Ta med bilde av deg selv smilende også, så er du helt sikker på å få jobben, for det er en sak hvor man er i kontakt med mennesker. ;)

Endret av EinSånnEinJa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...