knopflerbruce Skrevet 9. mai 2015 Del Skrevet 9. mai 2015 Var det noen som nevnte Storslett her inne? http://www.tek.no/bruktmarked/annonse/37952 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Var det noen som nevnte Storslett her inne? http://www.tek.no/bruktmarked/annonse/37952 seriøst? Er det samme fyren? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 (endret) Det jeg lurer på - jeg har ikke tatt kontakt med vedkommende.Edit: de som har navn og tlfnr-oversikt kan vel sjekke dette opp mot fyren...? Endret 10. mai 2015 av knopflerbruce Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Ah, trodde du visste. Da er det vel neppe han, det der er jo en octa core! 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 10. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2015 Var det noen som nevnte Storslett her inne? http://www.tek.no/bruktmarked/annonse/37952 seriøst? Er det samme fyren? Hihi...Om vedkommende plutselig har begynt å kalle seg Hans Kristian...hvem vet, alt er tydeligvis mulig her? I PM-tråden med vedkommende får jeg beskjed om at han i nær fremtid flytter til 9151 Storeslett ja, så adressen er klin lik Lenke til kommentar
IceHeim Skrevet 10. mai 2015 Del Skrevet 10. mai 2015 Det er vel bare for noen å si at de bor i nærområdet og kan komme bortom for å kjøpe utstyret. Er det plutselig solgt eller på annet hvis "utilgjengelig" så er det ikke usannsynlig at det er samma karen. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2015 Da var politianmeldelsen komplett og lagt i konvolutt - blir overlevert politi imorgen. Er det normalt å få tilbakemelding på en slik anmeldelse selv i de tilfellene de velger å ikke gjøre noe? Giroer er hentet i banken og ferdig fyllt ut, nesten, mangler KID-nummer og lurer på om jeg "må" ha det? Giroen sendes både pr. post og pr. E-post med varsel om påløpende purringer or inkasso/namsmann om betalingsfristen (14 dager) ikke blir opprettholdt. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Nei, du skal ikke ha kid-nr. Når han betaler til privatkonto får han ikke opp kid-felt, men "melding til mottaker". 2 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2015 Nei, du skal ikke ha kid-nr. Når han betaler til privatkonto får han ikke opp kid-felt, men "melding til mottaker". Fantastisk vakkert - 1 ting mindre å tenke på, takker Da blir også den levert/postet imorgen. hehe...en ting til - jeg tenkte å ta et bilde av giroen og sende den pr. e-mail - Er dette godt nok?? Beklager alle spørsmålene her, vil bare at alt skal gå riktig for seg. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 så du bestilte arbeid av et foretak, dem begynte på arbeidet, du avbestilte i etterkant og forventer å få igjen pengene når det var snakk om et så lite beløp? foreligger det en kontrakt med betingelser for denne bestillingen? hvis ja burde det stå avbestillingsregler på denne. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2015 så du bestilte arbeid av et foretak, dem begynte på arbeidet, du avbestilte i etterkant og forventer å få igjen pengene når det var snakk om et så lite beløp? foreligger det en kontrakt med betingelser for denne bestillingen? hvis ja burde det stå avbestillingsregler på denne. Dette er rettet mot privatperson - en notorisk svindler. Jeg har snart ikke fingre igjen å telle ang. hvor mange personer her inne som har kontaktet meg ang. lignende situasjon. Småbeløp ja, prisippsak ja, bør anmeldes ja, privat inkasso ja 5 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2015 Beløpet er forøvrig oppjustert fra 1.900kr til 2.500kr inntil han kan bevise utgiftene han hadde den natten han påstår å ha handlet div. Anser de påstandene som en naturlig del av svindelen. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg -ɐMoԀ- Skrevet 11. mai 2015 Populært innlegg Del Skrevet 11. mai 2015 Beløpet er forøvrig oppjustert fra 1.900kr til 2.500kr inntil han kan bevise utgiftene han hadde den natten han påstår å ha handlet div. Anser de påstandene som en naturlig del av svindelen. Du kan jo sikkert legge på en liten slant til (noen tips, tapt arbeidsfortjeneste, blekkpatron, porto, kjøring til og fra post, osv. osv.) 10 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 11. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2015 Beløpet er forøvrig oppjustert fra 1.900kr til 2.500kr inntil han kan bevise utgiftene han hadde den natten han påstår å ha handlet div. Anser de påstandene som en naturlig del av svindelen. Du kan jo sikkert legge på en liten slant til (noen tips, tapt arbeidsfortjeneste, blekkpatron, porto, kjøring til og fra post, osv. osv.) LOL Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Korleis det går her? blitt noko sak? Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 Korleis det går her? blitt noko sak? Her går det sin gang! Straks skal jeg sende første purring/inkassovarsel. Politiet har jeg ikke hørt noe fra ennå - Det kommer, ellers hører de fra meg. Lenke til kommentar
jonny Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Jeg har blitt lurt av samme fyr (hexacore), ringte ham i dag uten at han tok telefonen, men etterpå sendte han SMS. Han sier han skal rydde opp, så vi får se hvordan det går... 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Hva la han i det, tro? Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Har noe blitt ryddet opp i, her? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Kan se ut som han er i gang med å "ordne opp" ja. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1417707&p=22606224 Sendte meg PM der han sa han holder til på Storslett. Hva sier dere? Bør jeg by han 3000,- og betale forskudd? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg