Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter og sex, er dette desperat?

Anbefalte innlegg

Hehe, okei, så han vil betale 400 (transport) kr for sexen med meg altså... Hehe.. ok.. kjipt... Har møtt han litt tidligere.. tenker det hadde vært lettere for han å finne noen i sin egen by, men kanskje han ikke får napp.

Jeg hadde aldri giddet og reist så langt for sex. Da er man faktisk bra desperat, men det er jo ikke noe galt i å være det heller egentlig, man har jo sine behov. Likevel litt kjipt i dette tilfellet da jeg er genuint intressert i fyren. Tror han faktisk er jomfru også. :)

Anonymous poster hash: 9c412...061

Jeg tror du gjør en stor feil i å gjøre deg opp en mening om hans intensjoner ut ifra hva du leser i denne tråden. Fyren vil komme og møte deg, dere har møttes før, han liker deg sikkert veldig godt. Jeg skjønner ikke hvordan du kan vende det til noe negativt.... hva vet du om han vil betale 400 i transport fordi han vil møte deg fordi han liker deg? Dere høres unge ut, når man er ung så er man sjeldent KUN ute etter sex....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, okei, så han vil betale 400 (transport) kr for sexen med meg altså... Hehe.. ok.. kjipt... Har møtt han litt tidligere.. tenker det hadde vært lettere for han å finne noen i sin egen by, men kanskje han ikke får napp.

Jeg hadde aldri giddet og reist så langt for sex. Da er man faktisk bra desperat, men det er jo ikke noe galt i å være det heller egentlig, man har jo sine behov. Likevel litt kjipt i dette tilfellet da jeg er genuint intressert i fyren. Tror han faktisk er jomfru også. :)

Anonymous poster hash: 9c412...061

Kan du ikke spørre fyren hva han er ute etter hvis du er så usikker? Et helt enkelt "er du ute etter et forhold eller kun sex?" er ikke akkurat rakettvitenskap.

Jeg hadde lett kjørt de 2 timene selv, men jeg er over gjennomsnittet glad i å kjøre bil så selve turen hadde bare vært en bonus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...