Anonym75896532654 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Er bare å teste ut det da, ikke ha sex med han neste gang om du klarer å knipe igjen en helg å se hva som skjer. Hvis han slutter å komme på besøk har du svaret, men hvis han sier at det ikke er noe problem så har du fått et veldig fint svar tilbake Når kvinner begynner å "teste" forholdet på forskjellige måter ødelegger det mer enn det bygger. Menn vil ikke være testsubjekter. De vil bare bli elsket. Tror nok han overlever i 3 dager uten sex, er jo ikke snakk om at han skal testes på forskjellige måter, men at hun finner ut hvorfor han er på besøk. Er kanskje lettere å spørre, men siden jenter hater å si hva problemet er eller snakke om det så er det vel ikke så mange andre måter å finne det ut på. Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Tror nok han overlever i 3 dager uten sex, er jo ikke snakk om at han skal testes på forskjellige måter, men at hun finner ut hvorfor han er på besøk. Er kanskje lettere å spørre, men siden jenter hater å si hva problemet er eller snakke om det så er det vel ikke så mange andre måter å finne det ut på. Det er feil av jenta å holde igjen dersom begge vil det samme. Hun vil da sende signaler til gutten som kan få ham til å revurdere hele forholdet. Hvis hun ikke kan si ting rett ut eller spørre ham direkte er hun ikke klar for et forhold. 6 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Hvis du tror du kan 'måle' om det er 'noe mer' utifra denne avstanden/tiden, så tror jeg du lett lurer deg selv. Lenke til kommentar
otl Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Kun for sexens del? Damn, dere er desperate, gutter. Vil ikke si jeg er desperat, liker bare sex Ja, dro vel kun for sexens del i utgangspunktet. Hadde ingen andre planer for den tiden uansett så hvorfor ikke? 11 år og 3 barn har vi sammen i dag. Vel brukt tid spør du meg 2 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Den flyturen ga jo ok med sex da forstår jeg 1 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 kommer helt an på hvor gira man er, men jo, 1-2 timer kan man godt kjøre for kun sex.... men han liker deg sannsynligvis mer enn bare det da Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Det spørs... Har jeg ikke noe annet å finne på, why not? Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Kun for sexens del? Damn, dere er desperate, gutter. Folk stikker jo bare til butikken for å kjøpe seg en halvliter med brus eller en snus, er vel normalt å være desp. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. april 2015 Forfatter Del Skrevet 30. april 2015 Hehe, okei, så han vil betale 400 (transport) kr for sexen med meg altså... Hehe.. ok.. kjipt... Har møtt han litt tidligere.. tenker det hadde vært lettere for han å finne noen i sin egen by, men kanskje han ikke får napp. Jeg hadde aldri giddet og reist så langt for sex. Da er man faktisk bra desperat, men det er jo ikke noe galt i å være det heller egentlig, man har jo sine behov. Likevel litt kjipt i dette tilfellet da jeg er genuint intressert i fyren. Tror han faktisk er jomfru også. Anonymous poster hash: 9c412...061 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 For ti år siden kunne jeg nok finne på å gjøre det, men nå gidder jeg ikke lenger. De får heller komme hjem til meg om de vil ha... Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Jomfru = desperat? Prostituert = 1500kr? Satt på spissen Lenke til kommentar
otl Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 (endret) *slettet* Endret 30. april 2015 av otl Lenke til kommentar
otl Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 (endret) Hehe, okei, så han vil betale 400 (transport) kr for sexen med meg altså... Hehe.. ok.. kjipt... Har møtt han litt tidligere.. tenker det hadde vært lettere for han å finne noen i sin egen by, men kanskje han ikke får napp. Jeg hadde aldri giddet og reist så langt for sex. Da er man faktisk bra desperat, men det er jo ikke noe galt i å være det heller egentlig, man har jo sine behov. Likevel litt kjipt i dette tilfellet da jeg er genuint intressert i fyren. Tror han faktisk er jomfru også. Anonymous poster hash: 9c412...061 Hva er problemet egentlig? Hvorfor er det kjipt at han er villig til å bruke tid på reiseveien for å treffe akkurat deg? Du kan jo se det fra en annen side. Mange som drar på byen og betaler for taxi til og fra, + drikke ute og det går bort mye tid der også. Det her kan jo komme på flere tusen kroner? Bare for å håpe på å få ei helt tilfeldig jente på kroken? Det må jo være ekstra kjipt det hvis en skal tenke slik. Endret 30. april 2015 av otl 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Kun for sexens del? Damn, dere er desperate, gutter. Ikke alle er så attraktive som du er eller kan være like kresne. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. april 2015 Forfatter Del Skrevet 30. april 2015 Hallo Lurer på om noen av dere, eller generelt gutter/menn er villig til å reise fra 1-2 timer før kun litt sex? Eller må dere være genuint interessert/like jenta også? Bare for å generalisere litt. Hilsen nysgjerrig Anonymous poster hash: 9c412...061 Liker å kjøre bil, hadde sikkert kjørt både 6 og 12 timer (siden det er ofte det eg gjør uansett) Anonymous poster hash: 6e00c...d4e Lenke til kommentar
Zash Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Halvannen time i bil er jo ikke all verden. I Finnmark har du så vidt kjørt forbi naboen sitt hus... Liker du i tillegg å kjøre bil, så er det jo bare et pluss!Dog, så betyr jo ikke dette at han du skal treffe kun er ute etter sex. Det beste du gjør er å spørre han hva han tenker om dere! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 (endret) Vell nå har jeg kjørt 3 timer for cheeseburger på Mcdonalds. Har ikke reist for sex. Alt har skjedd i nærheten av her jeg bor Men er vell forskjellig hva folk er villig til for å gjøre noe man liker. Hvis jeg må reise langt for å gjøre/få noe jeg liker så kanskje jeg gjør det. Men ja tror fyren nok er interessert i mer enn sex hvis han ikke bor midt på ei vidde så er det nok nærmere booty calls å satse på. Endret 30. april 2015 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. april 2015 Forfatter Del Skrevet 30. april 2015 ja, jeg hadde kjørt 1,5t, men da skulle det vært ganske sikkert, ikke noe "kanskje" Anonymous poster hash: 92728...09e Lenke til kommentar
otl Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Den flyturen ga jo ok med sex da forstår jeg Synes du 3 ganger på 11 år er ok? Ingen som har bevis for noe annet? Neida, skal ikke klage jeg Men det som er at ungene er ganske tett også så mange trekker en automatisk konklusjon at vi sikkert ikke har gjort noe annet. Nå har vi de ungene vi skal ha. Trekkes det automatisk motsatt konklusjon da? at vi ikke har sex i det hele tatt? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Når dere har nok unger er vel hele vitsen borte uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå