AnonymDiskusjon Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Hallo Lurer på om noen av dere, eller generelt gutter/menn er villig til å reise fra 1-2 timer før kun litt sex? Eller må dere være genuint interessert/like jenta også? Bare for å generalisere litt. Hilsen nysgjerrig Anonymous poster hash: 9c412...061 Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Jeg må i alle fall ha interesse for personen. Ville ikke hatt sex med noen dersom jeg visste at det ikke kunne bli noe mer. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 (endret) Det kommer helt ann på - 1-2 timer er ikke så veldig langt. Endret 30. april 2015 av johanf 4 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Hadde kanskje resit i underkant av én time (vær vei) for garantert sex. Hadde jeg resit lenger enn det hadde det vært noe annet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. april 2015 Forfatter Del Skrevet 30. april 2015 Blæh.. 1,5 t. Tur-retur, så 3 t altså.. kunne dere reist såppass til hvilken som helst jente? TS Anonymous poster hash: 9c412...061 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Hvorfor nysgjerrig på det? Usikker på om du skal gidde å treffe en? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Du undervurderer folks evner når de først vet at de skal få ha seg. Nød lærer naken kvinne å spinne og alt det der 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. april 2015 Forfatter Del Skrevet 30. april 2015 Du undervurderer folks evner når de først vet at de skal få ha seg. Nød lærer naken kvinne å spinne og alt det der Ehhh... Nei, det gjør jeg vel ikke. Jeg er skeptisk Og vet hvor slu enkelte gutter kan være for litt sex. Uansett interessant å høre hva brukerne her har å si/dele erfaringer. Anonymous poster hash: 9c412...061 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 (endret) Tror ikke jeg hadde giddi å reist såpass bare for å få dyppa kjøttstaken. Skulle jeg dratt så langt hadde det vært fordi jeg var interresert i mer. Endret 30. april 2015 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Har jo alt å si på vedkommende jeg skal ha sex med. Er hun både kul og digg så tar jeg fly om det er det som skal til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Som alt annet med sex så kommer det helt ann på personen. Derimot så er 3 timer hver vei ganske mye.. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 (endret) Er det lenge siden jeg fått meg noe og jenta er fin så hadde jeg lett gjort det. Men best for jenta at sexen er god! Skal ikke ha ei som bare ligger der. Geeezzz jeg har jo reist 8 timer en vei for en helg med sex....... Endret 30. april 2015 av toy_man 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. april 2015 Forfatter Del Skrevet 30. april 2015 Som alt annet med sex så kommer det helt ann på personen. Derimot så er 3 timer hver vei ganske mye..Ikke 3 timer hver vei, men 1,5 t. En vei, så det blir 3 timer sammenlagt tur-retur.. Bra å høre at flere her ikke hadde giddet og reist så langt for kun sex - egentlig det jeg håpet på å høre, men vær ærlig Håper jo fyren liker meg sånn ellers også, enn å bare være god for et ligg. TS Anonymous poster hash: 9c412...061 Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Er bare å teste ut det da, ikke ha sex med han neste gang om du klarer å knipe igjen en helg å se hva som skjer. Hvis han slutter å komme på besøk har du svaret, men hvis han sier at det ikke er noe problem så har du fått et veldig fint svar tilbake Lenke til kommentar
Populært innlegg Pinng Skrevet 30. april 2015 Populært innlegg Del Skrevet 30. april 2015 Er bare å teste ut det da, ikke ha sex med han neste gang om du klarer å knipe igjen en helg å se hva som skjer. Hvis han slutter å komme på besøk har du svaret, men hvis han sier at det ikke er noe problem så har du fått et veldig fint svar tilbake Når kvinner begynner å "teste" forholdet på forskjellige måter ødelegger det mer enn det bygger. Menn vil ikke være testsubjekter. De vil bare bli elsket. 14 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. april 2015 Forfatter Del Skrevet 30. april 2015 Jeg fløy helt til Brasil en gang, kun for å dyppe den. Så ja, 2 timer hadde jeg lett reist Anonymous poster hash: c9fb3...a3e 2 Lenke til kommentar
otl Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Tja, skulle ta en times flytur en gang. Kom for sent til å flyet pga at sjåføren som skulle kjøre meg dit hadde ingen respekt for hverken klokke eller tid. Hva endte det med? 8 timer på toget, en vei 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Kun for sexens del? Damn, dere er desperate, gutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå