deleted Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Classic Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Likte absolutt best fargeversjonen. Synes du har fått til en stilig komposisjon med denne lagdelingen som leder blikket innover i bildet, smart å ta med den lille fliken aneders til høyre tenker jeg. Dettte likte jeg. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Bærre lækkert:-) Knallgod komp og god skarphet. Kreativt perspektiv og jeg synes også at fargeversjonen ble best. Flott fargetone i bildet, med farger som står fint til hverandre. Likte den kraftige konstruksjonen med broa, mot de smekre linjene til "gammel Merca". Knallbra WIRE! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Schtiilig! . Knall, i fargeversjonen.... ! Lenke til kommentar
deleted Skrevet 1. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2015 Kult dere likte det og at fargeversionen falt best i smak. I ettertid får ihvertfall jeg en skikkelig tysk gefühlen. Når det er samlet tysk arkitektur, typisk tysk massiv jernbro, tysk skilt, og selvsagt mb i et bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg