tacomodo Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Styr iallefall unna CS:CZ. Rett og slett dårlig. CoD var alt for kort, ikke verdt pengene. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Styr iallefall unna CS:CZ. Rett og slett dårlig.CoD var alt for kort, ikke verdt pengene. ja, så hva mener du er verd penga da? Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Styr iallefall unna CS:CZ. Rett og slett dårlig.CoD var alt for kort, ikke verdt pengene. ja, så hva mener du er verd penga da? Hvis du har adsl eller noe liknende så er det definivt verdt det. Sinnsykt gøy online. elsker det Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 jeg har bredbånd ja, men det er catch som leverer linja vår. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 når kommer NFS Underground på pc, foresten? tror nok det blir CoD Og NFS Underground (pc Versjonen) ^^ Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 call of duty er et meget bra spill - bra grafikk - maange våpen - bra gameplay meter bra onine ! helt rått Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 need for Need for Speed: Underground kommer 28. nov ! bare å glede seg Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 need for Need for Speed: Underground kommer 28. nov ! bare å glede seg kult, gleder meg ^^ jeg har nesten aldri prøvd bilspill på pc(bare på konsoller) er det lett/middels/vanskelig å styre med tastatur? vis det er veldig vanskelig å styre med tastatur er det verd å kjøpe et ratt eller noe? Lenke til kommentar
Persan Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Kjøpte Rainbow 6 3 igår! Helt KONGE!! Rå kuult å kommandere laget rundt ved hjelp av stemmekommandoer! Open, frag, clear...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå