Gå til innhold

Hvilken av disse spilla skal jeg...


Anbefalte innlegg

jeg har noen par spill her som jeg vurdere å kjøpe/få til jul, men er ikke sikker på hvem av dem, men her er titlene værtfall:

 

Commandos 3: Destination Berlin

Call Of Duty

Counter Strike : Condition Zero

Need For Speed: Underground

 

dette er de jeg kommer på nå, hvem av disse spilla ville dere skaffet dere?

også everquest spillene, hvordan er de? må man betale for å spille eller? vis ikke det, er det spill å skaffe seg?

 

også vis dere har noen andre titler å annbefale meg å skaffe meg sleng dem med, samma om de har kommet eller kommer før jul.

 

Takker for tips på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan iallefall proeve demoene til " Call of duty " og " Commandos 3 " samt

" NFS Underground " derom du vil .

 

Spill som jeg vil legge til listen er

 

- Hidden and dangerous 2

vet det er demo til CoD, men finnes det demo til commandos3 og NFS Underground å? det viste jeg ikke, de må jeg værtfall da prøve :D :D

 

kan du fortelle litt om: Hidden and dangerous 2, hva handler det om? osv...

Lenke til kommentar

H&D2 er ogsaa lagt til WW2 som COD , men det er veldig forskjellig fokus i spillene .

Cod er mer " run and gun " spill mens H&D2 er mer realistisk og har mer dybde m.h.t story / missions .

 

Mellom disse kommer det annpaa hva man foretrekker , COD for arcade og H&D2 for mer realisme .

Spiller du counter-strike liker du nok bedre COD , spiller du Raven Shield og OPF

liker du nok bedre H&D2 , slik jeg ser det iallefall .

Lenke til kommentar
Enig med Archangel her...Jeg liker begge type spill så begge skal nok skaffes...CoD er et hestehode foran though... :yes:

Kommer igjen litt annpaa , angaaende mp saa er nok det sant siden det er mange flere spillere og mer servere , men SP delen av H&D2 er nok endel bedre enn COD skulle jeg tro...og mye lengre .

 

Skaffer du deg begge er du nok dekket for en stund fremover *grin*

Lenke til kommentar
H&D2 er ogsaa lagt til WW2 som COD , men det er veldig forskjellig fokus i spillene .

Cod er mer " run and gun " spill mens H&D2 er mer realistisk og har mer dybde m.h.t story / missions .

 

Mellom disse kommer det annpaa hva man foretrekker , COD for arcade og H&D2 for mer realisme .

Spiller du counter-strike liker du nok bedre COD , spiller du Raven Shield og OPF

liker du nok bedre H&D2 , slik jeg ser det iallefall .

jeg hva er best på MP da?

Cod Eller H&D2?

er nemelig Internett spilling som jeg tenker mest på, SP teller også en del da.

 

også, spill jeg liker er Diablo 2 lignende spill, CS lignende spill.

det spill grenene jeg liker best er: Roleplaying og First Person Shooter, Strategi, og bilspill.

og ikke si noen titler som koster å spille på nett( er noe D*** at man må betale for det, holder å betale i butikken syns jeg)

 

er det noen andre spill dere kan komme på da som er verd å skaffe?

nå får tiden er det mest Diablo 2 spilling, men også litt CS innimellom *grin*

Lenke til kommentar
Commandos 3: Destination Berlin

 

hvis du liker spill som er veldig vanskelig og tar en del tid så prøv dette

 

Call Of Duty

 

meget bra spill - serlig multiplayer

Kanske spillet er noe kort

 

Counter Strike : Condition Zero

 

Vanlig cs grafikk - hvis du liker cs så liker du dette

 

Need For Speed: Underground

 

Råne spill - tror det blir meget bra :) det jeg gledr meg mest til nå :woot:

Lenke til kommentar

( Skal man sammenlikne COD med H&D2 saa tror jeg iallefall COD kommer daarlig ut mht realisme . Etter hva jeg har ;est er det ikke saerlig bullet ballistics i spillet , man kan hoppe rundt saa mye man vil ( ingen stamina bar

Har mer til felles med MOHAA enn de andre mer realsitiske FPS spillene som Rainbow 6 serien / ghost recon OPF osv . )

 

Har en adrenalin foeleslse i intensitet , men er i bunn og grunn en pen arcade fps

 

Remy5 , du burde nok kjoepe COD dersom det er mp du er ute etter , er garantert masse servere / spillere .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...