Nitrius Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 jeg har noen par spill her som jeg vurdere å kjøpe/få til jul, men er ikke sikker på hvem av dem, men her er titlene værtfall: Commandos 3: Destination Berlin Call Of Duty Counter Strike : Condition Zero Need For Speed: Underground dette er de jeg kommer på nå, hvem av disse spilla ville dere skaffet dere? også everquest spillene, hvordan er de? må man betale for å spille eller? vis ikke det, er det spill å skaffe seg? også vis dere har noen andre titler å annbefale meg å skaffe meg sleng dem med, samma om de har kommet eller kommer før jul. Takker for tips på forhånd. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 jeg digger hvertfall CoD sinnsykt, mye bedre enn mohaa.. tror nok det vil gjøre seg på lan og.. ellers så ville jeg ventet på far cry som kommer Q1 2004. ser veldig bra ut. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 hva egentlig handler CoD Om? andre verdens krig vet jeg, men hvordan er spillet, er du en sjef over en gruppe som går igjennom oppdrag eller? kan man kjøre tanks osv...? ossen muligheter har man? og er det en multiplayer del? Lenke til kommentar
Swein Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Need For Speed: Underground Det skal være dritrått! Jeg har sett trailern og sett på siden! Det Er det jeg kunne ha tenkt meg *grin* Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Du kan iallefall proeve demoene til " Call of duty " og " Commandos 3 " samt " NFS Underground " derom du vil . Spill som jeg vil legge til listen er - Hidden and dangerous 2 Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 nfs:underground skal være et rått bilspill,har ikke testet de andre spillene ,men de har fått god kritikk Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Du kan iallefall proeve demoene til " Call of duty " og " Commandos 3 " samt " NFS Underground " derom du vil . Spill som jeg vil legge til listen er - Hidden and dangerous 2 vet det er demo til CoD, men finnes det demo til commandos3 og NFS Underground å? det viste jeg ikke, de må jeg værtfall da prøve :D kan du fortelle litt om: Hidden and dangerous 2, hva handler det om? osv... Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 H&D2 er ogsaa lagt til WW2 som COD , men det er veldig forskjellig fokus i spillene . Cod er mer " run and gun " spill mens H&D2 er mer realistisk og har mer dybde m.h.t story / missions . Mellom disse kommer det annpaa hva man foretrekker , COD for arcade og H&D2 for mer realisme . Spiller du counter-strike liker du nok bedre COD , spiller du Raven Shield og OPF liker du nok bedre H&D2 , slik jeg ser det iallefall . Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Enig med Archangel her...Jeg liker begge type spill så begge skal nok skaffes...CoD er et hestehode foran though... Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Enig med Archangel her...Jeg liker begge type spill så begge skal nok skaffes...CoD er et hestehode foran though... Kommer igjen litt annpaa , angaaende mp saa er nok det sant siden det er mange flere spillere og mer servere , men SP delen av H&D2 er nok endel bedre enn COD skulle jeg tro...og mye lengre . Skaffer du deg begge er du nok dekket for en stund fremover *grin* Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Vil bare si dette jeg: Har du Ikke Max Payne 2... SKAFF DET!!! Helt ufatterlig bra! Selv om det er litt kort, vil du gå igjennom det flere ganger på forskjellige vanskelighets grader. Og det er uten tvil det beste jeg har spillt på lenge! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 H&D2 er ogsaa lagt til WW2 som COD , men det er veldig forskjellig fokus i spillene .Cod er mer " run and gun " spill mens H&D2 er mer realistisk og har mer dybde m.h.t story / missions . Mellom disse kommer det annpaa hva man foretrekker , COD for arcade og H&D2 for mer realisme . Spiller du counter-strike liker du nok bedre COD , spiller du Raven Shield og OPF liker du nok bedre H&D2 , slik jeg ser det iallefall . jeg hva er best på MP da? Cod Eller H&D2? er nemelig Internett spilling som jeg tenker mest på, SP teller også en del da. også, spill jeg liker er Diablo 2 lignende spill, CS lignende spill. det spill grenene jeg liker best er: Roleplaying og First Person Shooter, Strategi, og bilspill. og ikke si noen titler som koster å spille på nett( er noe D*** at man må betale for det, holder å betale i butikken syns jeg) er det noen andre spill dere kan komme på da som er verd å skaffe? nå får tiden er det mest Diablo 2 spilling, men også litt CS innimellom *grin* Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg ville sagt CoD eller NFS: Underground. Begge skal inn i min saming! Lenke til kommentar
falut Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Personlig har jeg ikke tålmodighet til å spille Commandos :-) Men digger Nfs og skal sikkert kjøpe meg Nfs underground til jul viss pengene strekker til.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Commandos 3: Destination Berlin hvis du liker spill som er veldig vanskelig og tar en del tid så prøv dette Call Of Duty meget bra spill - serlig multiplayer Kanske spillet er noe kort Counter Strike : Condition Zero Vanlig cs grafikk - hvis du liker cs så liker du dette Need For Speed: Underground Råne spill - tror det blir meget bra det jeg gledr meg mest til nå Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg gleder meg til å prøve Need for speed underground CoD skal vist også være bra! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 huøh? urealistisk CoD? det gir en meget bra representasjon av høy intensitets room clearing og house to house fighting mener nå jeg..om du tåler 100 skudd på laveste vanskelighetsgrad er en ting, men prøv å spille det på vanskeligste grad..da er det ikke Health packs heller... Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 ( Skal man sammenlikne COD med H&D2 saa tror jeg iallefall COD kommer daarlig ut mht realisme . Etter hva jeg har ;est er det ikke saerlig bullet ballistics i spillet , man kan hoppe rundt saa mye man vil ( ingen stamina bar Har mer til felles med MOHAA enn de andre mer realsitiske FPS spillene som Rainbow 6 serien / ghost recon OPF osv . ) Har en adrenalin foeleslse i intensitet , men er i bunn og grunn en pen arcade fps Remy5 , du burde nok kjoepe COD dersom det er mp du er ute etter , er garantert masse servere / spillere . Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Remy5: Gå for Call of Duty, utrolig bra online og offline Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Remy5: Gå for Call of Duty, utrolig bra online og offline yes tenker meg det blir det ^^ takker for alle tips folkenz. har dere mer å si? så bare kom med det, altid hyggelig med fler tips :nice: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå