V. Haugen Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Møt nettleseren som skal erstatte Internet Explorer.Snork, så kjedelig navn, Microsoft! Lenke til kommentar
BLI Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Personlig synes jeg navnet er greit nok. Er "Chrome" noe bedre? Man kan også tolke Edge som at "It gives you an edge" -- en fordel. Det er interessant at MS har laget et system som muliggjør enkel tilpasning av plug-in fra Chrome og Firefox til Edge. -- Logoen... minner meg om hentesveisen til Donald Trump... eller en hestehale... Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 edge is edgy bryr meg lite om navnet, kvalitet som teller Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Snork, så kjedelig artikkel, teknofil! Lenke til kommentar
gneren Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Har dere ikke noe annet å skrive,så la være. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Vegard, hadde ikke vi nettopp diskusjonen ang. overskrifter? 3 Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 30. april 2015 Forfatter Del Skrevet 30. april 2015 Vegard, hadde ikke vi nettopp diskusjonen ang. overskrifter? Jo ... ;-( Fjernet "snork". Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Kanskje er hensikten er at brukerne skal kunne gjenkjenne den blå E-en i nye Windows 10, og skjønne med en gang at dette er nettleseren, hevder Pocket-Lint. Jeg tror dette kan bety mer enn mange tenker over. For svært mange brukere er Internet Explorer-ikonet synonymt med Internett. De vet ikke hva programmet heter, ei heller at det kalles en nettleser, men de vet at trykker de på E-en kommer de seg på nettet. Lenke til kommentar
dankvam Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 (endret) Fra før forbinder vi navnet med laber datahastighet i mobilnettet Whaat? unge folk ass.. jeg minnes den tid jeg surfet på sony ericsson telefonen min og Edge var et tegn på at jeg da hadde raskt nett.(tidene forandrer seg gitt... ) Endret 30. april 2015 av dankvam 1 Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 (endret) Edge blir vel kun rask nok for WAP-sider? Endret 30. april 2015 av Spenul Lenke til kommentar
Zicozz Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Edge er ett helt greit navn, og langt bedre enn "Spartan". Det finnes egentlig ikke mange gode nettlesernavn. Chrome er nevnt, men hva med Firefox, Vivaldi og Opera, ikke akkuratt strålende navn noen av de. De beste navnene er nok Internet Explorer og Netscape, men de er nok begge skadede merkevarer. Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Møt nettleseren som skal erstatte Internet Explorer. Snork, så kjedelig navn, Microsoft! Galaxy Edge, Note Edge... Har ikke sett noen overskrifter av typen; Snork, for et kjedelig navn, Samsung... Noen spesiell grunn til det? Lenke til kommentar
Zwitter96 Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Ser bra ut det her! Gleder meg. Flatt, stilrent, små rammer, enkle farger. 110% av det jeg ønsker meg av en nettleser! Kan den lastes ned til Windows 8 når den blir lansert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg