Ragnar Skj Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Left alone Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Den så jo litt utstøtt ut dette enslige treet, stakkar. Godt sett og fint komponert! Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. april 2015 Forfatter Del Skrevet 30. april 2015 Den så jo litt utstøtt ut dette enslige treet, stakkar. Godt sett og fint komponert! Fredrik Litt enslig ja, takk for kommentaren din. Skj Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Hei, Ragnar. Ja, dette var en underlig form for hogst, - kan det tenkes en eneste god grunn til at dette skamferte treet skal bli stående, - jeg synes nesten synd på denne furua, jeg ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. april 2015 Forfatter Del Skrevet 30. april 2015 Hei, Ragnar. Ja, dette var en underlig form for hogst, - kan det tenkes en eneste god grunn til at dette skamferte treet skal bli stående, - jeg synes nesten synd på denne furua, jeg ! M v h Albert. Nei, merkelig at treet er blitt stående igjen. Ingen fornuftig grunn til det etter min oppfatning. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg