Computerworld Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Nye verktøy tillater svært enkel portering til Windows 10 for mobiler.Apper for Android og iOS på Windows 10 Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 (endret) Antallet apps har egentlig aldri vært problemet mitt da jeg brukte WP7 / WP8. Mitt "problem" er at måten Google syr sammen opplevelsen med sine tjenester er så vanvittig bra at det er vanskelig for meg å gi slipp på det nå som jeg først er inne i det. Måten man opplever at apper, tjenester og enheter snakker sammen er så sømløst og man tenker ikke over det en gang, det bare funker. WP10 ser riktignok svært bra ut, og jeg er veldig spent på å se hvordan det vil fungere i daglig bruk i forhold til Google tjenester. Endret 30. april 2015 av Tordal Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Det begynner å bli få "godkjente" unnskyldninger for å ikke tilby apper til Windows 10. "Vil ikke", som Snapchat og Pebble kjører, har aldri vært godkjent. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg