Gå til innhold

Utsikt fra kjøkkenvinduet i morges ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Dette var kreativitet på høyt nivå:-) Morsom og god ide. At dette kommer fra deg, uten en eneste flyvende skapning i fokus, var overraskende. Mener å se en antydning til et flyvende objekt på høyre side i bildet, men det kan være fordi jeg er vant til å se fuglebilder fra deg, og dermed ser fugler automatisk....Kanskje for tidlig på dagen for meg....

Lenke til kommentar

Dette var kreativitet på høyt nivå:-) Morsom og god ide. At dette kommer fra deg, uten en eneste flyvende skapning i fokus, var overraskende. Mener å se en antydning til et flyvende objekt på høyre side i bildet, men det kan være fordi jeg er vant til å se fuglebilder fra deg, og dermed ser fugler automatisk....Kanskje for tidlig på dagen for meg....

Hei, Pentaxen.

Tusen takk for hyggelig kommentar ! :)

Det begynner å bli lenge siden jeg la ut et bilde med motiv "uten vinger", så det er kanskje riktig å forsøke å finne en ny "fotografisk innfallsvinkel", - kanskje det kan bidra til å skjerpe sansene !

M v h Albert.

Lenke til kommentar

Bomma fullstendig på fuglen ?

Men litt nedbør må vi har for både planter og dyr, inklusive oss mennesker. En vri dette med godt resultat.

Vennlig hilsen Ragnar

Hei, Ragnar.

Tusen takk for hyggelig kommentar ! :)

Hvis oppholdsværet fortsetter i ettermiddag, får jeg kanskje tatt et bilde til i morgen, så det blir evt. å dra på leting etter motiver.

M v h Albert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Bedre med en fugl i hånden en ti på taket heter det visst.

Dette ble bra uten fuglen i hånden også.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Bedre med en fugl i hånden en ti på taket heter det visst.

Dette ble bra uten fuglen i hånden også.

Mvh

Alec

Hei, Alec.

Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! :)

I dag hadde jeg tenkt å finne noe annet å fotografere, men øsende regn og tettpakket timeplan ga ikke mye spillerom, så da ble dette resultatet :)

M v h Albert.

Lenke til kommentar

I følge de usle dråpene på ruta der, så vil jeg si LITT regn er nok riktig.....hilsen vestlendingen...;) artig og abstrakt med fine farger ble det!

Hei, Helene.

Mange takk for hyggelig kommentar ! :)

Jeg vil tro at det som er LITT regn for deg og vestlendinger for øvrig, - innfødte eller tilflyttede, vil bli oppfattet som "... et he*****s regnvær" av meg og østlendinger generelt, og når jeg skrev litt (!) regn, var det i betydningen LITT regn ... .

Jeg er ellers godt vant med "trøndervær", etter å ha opplevd nesten 20 somre i Trondheim og Rindal på Nord-Møre ! ;)

M v h Albert

• Liker 1
Lenke til kommentar

I følge de usle dråpene på ruta der, så vil jeg si LITT regn er nok riktig.....hilsen vestlendingen... ;) artig og abstrakt med fine farger ble det!

Hei, Helene.

Mange takk for hyggelig kommentar ! :)

Jeg vil tro at det som er LITT regn for deg og vestlendinger for øvrig, - innfødte eller tilflyttede, vil bli oppfattet som "... et he*****s regnvær" av meg og østlendinger generelt, og når jeg skrev litt (!) regn, var det i betydningen LITT regn ... .

Jeg er ellers godt vant med "trøndervær", etter å ha opplevd nesten 20 somre i Trondheim og Rindal på Nord-Møre ! ;)

M v h Albert

:yes: Hehe, syntes det så litt puslete ut ja..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...