Albert Andersson Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Utsikt fra kjøkkenvinduet i morges ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Dette var kreativitet på høyt nivå:-) Morsom og god ide. At dette kommer fra deg, uten en eneste flyvende skapning i fokus, var overraskende. Mener å se en antydning til et flyvende objekt på høyre side i bildet, men det kan være fordi jeg er vant til å se fuglebilder fra deg, og dermed ser fugler automatisk....Kanskje for tidlig på dagen for meg.... Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. april 2015 Forfatter Del Skrevet 30. april 2015 Dette var kreativitet på høyt nivå:-) Morsom og god ide. At dette kommer fra deg, uten en eneste flyvende skapning i fokus, var overraskende. Mener å se en antydning til et flyvende objekt på høyre side i bildet, men det kan være fordi jeg er vant til å se fuglebilder fra deg, og dermed ser fugler automatisk....Kanskje for tidlig på dagen for meg.... Hei, Pentaxen. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Det begynner å bli lenge siden jeg la ut et bilde med motiv "uten vinger", så det er kanskje riktig å forsøke å finne en ny "fotografisk innfallsvinkel", - kanskje det kan bidra til å skjerpe sansene ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 .... og det var det fuglebildet - he he. Greit med en værrapport også. Samme været i Oslo. OK med en abstrakt en gan iblant også. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Bomma fullstendig på fuglen ? Men litt nedbør må vi har for både planter og dyr, inklusive oss mennesker. En vri dette med godt resultat. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. april 2015 Forfatter Del Skrevet 30. april 2015 .... og det var det fuglebildet - he he. Greit med en værrapport også. Samme været i Oslo. OK med en abstrakt en gan iblant også. Roar Hei, Roar. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, etter 150 fuglebilder på rad kan det være greit å veksle litt M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. april 2015 Forfatter Del Skrevet 30. april 2015 Bomma fullstendig på fuglen ? Men litt nedbør må vi har for både planter og dyr, inklusive oss mennesker. En vri dette med godt resultat. Vennlig hilsen Ragnar Hei, Ragnar. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Hvis oppholdsværet fortsetter i ettermiddag, får jeg kanskje tatt et bilde til i morgen, så det blir evt. å dra på leting etter motiver. M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Bedre med en fugl i hånden en ti på taket heter det visst. Dette ble bra uten fuglen i hånden også. Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. april 2015 Forfatter Del Skrevet 30. april 2015 Bedre med en fugl i hånden en ti på taket heter det visst. Dette ble bra uten fuglen i hånden også. Mvh Alec Hei, Alec. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! I dag hadde jeg tenkt å finne noe annet å fotografere, men øsende regn og tettpakket timeplan ga ikke mye spillerom, så da ble dette resultatet M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Burde kalt dette "Fuglen har fløyet"?? :-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 4. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2015 Burde kalt dette "Fuglen har fløyet"?? :-) Hei, Roar. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, det hadde vært en grei tittel det, - he-he M v h Albert. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 I følge de usle dråpene på ruta der, så vil jeg si LITT regn er nok riktig.....hilsen vestlendingen... artig og abstrakt med fine farger ble det! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2015 I følge de usle dråpene på ruta der, så vil jeg si LITT regn er nok riktig.....hilsen vestlendingen... artig og abstrakt med fine farger ble det! Hei, Helene. Mange takk for hyggelig kommentar ! Jeg vil tro at det som er LITT regn for deg og vestlendinger for øvrig, - innfødte eller tilflyttede, vil bli oppfattet som "... et he*****s regnvær" av meg og østlendinger generelt, og når jeg skrev litt (!) regn, var det i betydningen LITT regn ... . Jeg er ellers godt vant med "trøndervær", etter å ha opplevd nesten 20 somre i Trondheim og Rindal på Nord-Møre ! M v h Albert 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. mai 2015 Del Skrevet 6. mai 2015 I følge de usle dråpene på ruta der, så vil jeg si LITT regn er nok riktig.....hilsen vestlendingen... artig og abstrakt med fine farger ble det! Hei, Helene. Mange takk for hyggelig kommentar ! Jeg vil tro at det som er LITT regn for deg og vestlendinger for øvrig, - innfødte eller tilflyttede, vil bli oppfattet som "... et he*****s regnvær" av meg og østlendinger generelt, og når jeg skrev litt (!) regn, var det i betydningen LITT regn ... . Jeg er ellers godt vant med "trøndervær", etter å ha opplevd nesten 20 somre i Trondheim og Rindal på Nord-Møre ! M v h Albert Hehe, syntes det så litt puslete ut ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg