Roar Kneppen Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 From an old Man's Sandbox 1383 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Kraftig kar, selvportrett ? En komposisjon og behandling av bilder som jeg og sikkert mange andre ikke er i nærheten av å kunne matche. Så annerledes i forhold øvrige bidrag her på Bildekritikken at det vekker berettiget oppsikt - og beundring. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. april 2015 Forfatter Del Skrevet 30. april 2015 Kraftig kar, selvportrett ? En komposisjon og behandling av bilder som jeg og sikkert mange andre ikke er i nærheten av å kunne matche. Så annerledes i forhold øvrige bidrag her på Bildekritikken at det vekker berettiget oppsikt - og beundring. Vennlig hilsen Ragnar Riktignok pumpa jeg jern 3-4 timer pr. gang 4 dager i uka i fem og et halvt år før herr polio kom tilbake for å fullføre det han starta på i 1951. Men jeg kom nok ikke halvnær det du ser her. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Flott presentert bilde , jeg liker måten lysstrålene stråler utover i bildet. Og bildet kler absolutt at det er brukt ramme. Motivet ser ut til å være en man ikke vil møte en sen og mørk kveld. Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Hei, Roar. Motivet har noe orientalsk over seg, men redigeringen har utvilsomt Roar Kneppens signatur ! Du er en mester når det gjelder å bruke "spakene" kreativt, og det nok mange som kunne tenke seg å få et innblikk i dine "arbeidsvaner" ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Arnold...? Skikkelig plugg du kommer med her. Som Albert sier, noe orientalsk over dette, og da er vel Arnold utelukket:-) Presentert på Kneppensk vis med stor dose kreativitet. I take it! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Kjempekult dette Roar! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg