Tjukkogstor. Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Hei. Jeg fullfører militærtjenesten til sommeren. Må derfor sende inn midlertidig bevis på tjenesten sammen med følgeskjema. Det jeg lurer på er det er midlertidig militært tjenestebevis eller om man må sende en midlertidig tjenesteuttalelse? Det står forskjellig overalt. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Regner med det er tjenestebeviset de vil ha. De trenger bare en bekreftelse paa at du er der, de er ikke noe interessert i hvor godt du gjør det. Lenke til kommentar
Tjukkogstor. Skrevet 30. april 2015 Forfatter Del Skrevet 30. april 2015 Det er det jeg også tenkte, blei bare usikker fordi det flere steder står tjenesteuttalelse. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Se her http://www.samordnaopptak.no/info/soke/sokeprossesen/riktig-dokumentasjon/militar-sivil/ Lenke til kommentar
Seal Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Hvis man kun skal sende følgeskjema med militærtjenestebevis, skal man kun krysse av for det og signere? Du skal ikke sette noe på praksis da? Mulig jeg spør dumt nå, men vil være 100% sikker. Lenke til kommentar
signii Skrevet 4. mai 2015 Del Skrevet 4. mai 2015 Du sender inn midlertidig tjenesteuttalelse, ikke tjenestebeviset. Snakk med NK så får du det. Lenke til kommentar
Unquale Skrevet 7. mai 2015 Del Skrevet 7. mai 2015 Jeg "kupper denne" litt da det gjelder det samme: hvordan er det nå med stempel på dette opplegget? Har lest tidligere at det er et krav, men det står ingenting om det hos samordna opptak? Det har seg sånn at jeg bestilte et nytt bevis med stempel hos VPV som jeg fikk i posten i dag, men her har de jaggu greid å krysse av for nei på "fullført førstegangstjeneste" til tross for et ja på originalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå