HSP Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Oslo 2015 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Igjen en stilig lek med lys, skygge og linjer:-) Veldig god plassering av personen, ca midt innover i bildet. God positur, der hen (kjønnsnøytralt...) står og venter i en avslappet stil. Kanskje en som jobber i mørket, som har tatt seg en tur opp for å se dagslyset.....eller ta seg en røyk. Stilig effekt på skyggen som følger det skrå lyset som kommer inn. Fin kontrast mellom den lyse og mørke veggen. Rekkverket lager veldig god dybde sammen med strukturen på veggen. Ble faktisk litt tøft med den ujevne, litt uryddige avstanden mellom lysarmaturene, som kontrast mot alle vinduene som er bortimot like i størrelse og gir et ryddig inntrykk. Tøft Henning, og du viser igjen hvor godt du behersker denne stilen. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Her er du der hvor jeg vil ha deg. God lysbruk uten at noen flater gror igjen. Fin komp med gode linjer som skaper fin dybde i bildet. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Berømmer konseptet ditt, en god utgave dette bildet. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 30. april 2015 Forfatter Del Skrevet 30. april 2015 Igjen en stilig lek med lys, skygge og linjer:-) Veldig god plassering av personen, ca midt innover i bildet. God positur, der hen (kjønnsnøytralt...) står og venter i en avslappet stil. Kanskje en som jobber i mørket, som har tatt seg en tur opp for å se dagslyset.....eller ta seg en røyk. Stilig effekt på skyggen som følger det skrå lyset som kommer inn. Fin kontrast mellom den lyse og mørke veggen. Rekkverket lager veldig god dybde sammen med strukturen på veggen. Ble faktisk litt tøft med den ujevne, litt uryddige avstanden mellom lysarmaturene, som kontrast mot alle vinduene som er bortimot like i størrelse og gir et ryddig inntrykk. Tøft Henning, og du viser igjen hvor godt du behersker denne stilen. Her er du der hvor jeg vil ha deg. God lysbruk uten at noen flater gror igjen. Fin komp med gode linjer som skaper fin dybde i bildet. Roar Berømmer konseptet ditt, en god utgave dette bildet. Vennlig hilsen Ragnar Takk elle tre. Roar, jeg tenkte faktisk på dine tilbakemeldinger når jeg tok bildet et like hakk lysere enn innstinktene ba meg gjøre, så bildekritikk fungerer i praksis. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg