Gå til innhold

[Løst] trenger sårt hjelp med Testo og Deca kur!

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har aldri prøvd steroider og vet ikke så mye om det. jeg har bestemt meg for å ta en 10 ukers kur da jeg veldig sterkt ønsker å gå opp i vekt. Jeg vet det er dumt, men jeg vil ikke være så tynn lengre, uansett hvor mye jeg trener og spiser så går jeg ikke opp i vekt! Så om noen værsåsnill kan veilede meg og hjelpe meg slik at jeg får best mulig resultat og minst mulig skade.

Går det greit med 250mg testo og 250mg deca i uka for 10 uker ?

Er 24 år, 175cm høy og 64kg.

Endret av frappi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenk deg godt om nå. Du er i ferd med å rote deg inn i ting du ikke aner konsekvensen av.

Disse stoffene er legemiddel av en grunn. Man skal kjenne kroppen rimelig godt før det er forsvarlig å bruke dette selv i medisinsk sammenheng med god forståelse og oppfølging. Det å gamble med det på egenhånd er overhodet ikke forsvarlig. Ta heller en prat med en lege.

Lenke til kommentar

Alle klarer å gå opp i vekt gjennom å spise - Du er bare ikke klar over at du må spise enda mer enn det du har gjort hittils og ev. ta en gainer daglig for ikke å føle deg uvel av all maten

Enkelte må ha opp i mot 4-5000kcal for å legge på seg mens andre trenger bare 3000kcal eller færre.

Håper dette var et fylleinnlegg (ser på tidspunktet) og at du er inne på bedre tanker idag :) 

Du får med glede hjelp til å komme igang med et matopplegg her på Diskusjon. Det er mange som er hjelpevillige og mange som vet hva de snakker om. :)

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har aldri prøvd steroider og vet ikke så mye om det. jeg har bestemt meg for å ta en 10 ukers kur da jeg veldig sterkt ønsker å gå opp i vekt. Jeg vet det er dumt, men jeg vil ikke være så tynn lengre, uansett hvor mye jeg trener og spiser så går jeg ikke opp i vekt! Så om noen værsåsnill kan veilede meg og hjelpe meg slik at jeg får best mulig resultat og minst mulig skade.

Går det greit med 250mg testo og 250mg deca i uka for 10 uker ?

Er 24 år, 175cm høy og 64kg.

Jeg skulle gjerne gitt deg et par pointers, helt til jeg så vekta di. Den beviser 2 ting.

1. Du har ikke mye muskler på kroppen.

2. Du spiser ikke nok.

Så, ta testo blir helt feil i denne sammenhengen fra mitt ståsted.

Lenke til kommentar

Takker for svar!

Jeg vet dere har rett. jeg kjenner til risken, men helt ærlig jeg føler ikke jeg har noe annet valg. Jeg vil ha større kropp og jeg har sett flere tynne folk som meg få drit bra kropp av steroider. så værsnill om noen bare kan gi meg en plan på hvordan jeg skal gjøre det!? jeg har allerede kjøpt inn testo og deca til en kur. Når jeg er ferdig med den kuren så tenkte jeg å trene rent jeg trenger bare litt starthjelp.

Lenke til kommentar

Nei... Jeg tviler på at du får noe særlig hjelp her, da ville jeg i tilfellet blitt veldig skuffet.

Du har desverre ikke skjønt noen verdens ting.

Å gå på dette er å regne som et kort øyeblikk's lykke.

Du sier du skal trene rent når kuren er over. Hvordan tror du det føles å trene og trene og samtidig se kroppen bli mindre og mindre, slik det blir ved et slikt opplegg?

Tror du virkelig at du kan kjøre en slik kur for deretter å opprettholde kroppen eller til og med øke den ved å trene rent i etterkant?

Nå får du se å kutte ut dette tullet og heller ta imot hjelp når den tilbys.

Endret av Countryman
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er desverre ikke slik at unge menn lar seg belære. De vet alltid best selv. Har jo vært der selv. :nei:

Jepp...

"jeg vet at dere har rett" og alt det der... Men likevel osv.. Han sier det jo selv.

Håper du tar til vett og dropper det.

Som sagt er det bare å stille spørsmål dine her så får du hjelp.

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

okei, da er det her kanskje feil sted å spørre om sånt på! Men takker alikavel for svar. Må jo ærlig innrømme at svarene deres har fått meg til å tvile på om jeg skal gjennomføre det. Skal iværtfall samle opp mest mulig info om det før jeg gjør noe som helst.

Lenke til kommentar

Vi sier dette for å hjelpe deg. Det å tukle med et meget finregulert system i kroppen får konsekvenser, og det er mange som har stått i din situasjon og tatt feile valg de har angret bittert på senere. Nå har du i alle fall fått god informasjon om dette og har muligheten til velge smartere.

Lenke til kommentar

Vi sier dette for å hjelpe deg. Det å tukle med et meget finregulert system i kroppen får konsekvenser, og det er mange som har stått i din situasjon og tatt feile valg de har angret bittert på senere. Nå har du i alle fall fått god informasjon om dette og har muligheten til velge smartere.

Dette er jo en sannhet med modifikasjoner. Det kan komme mye positive konsekvenser av testo/TRT-behandling. Jeg er personlig pro-TRT behandling når du ser hvilke fordeler det har for brukeren. Det er dog en helt annen debatt.

Det forandrer på ingen måte mitt standpunkt til TS her: tren mer, spis mer, unngå testo pga. for ung, for lite erfaring (med trening, kosthold og ulovlige substanser).

Lenke til kommentar

Det er derfor dette er stoffer som reguleres p.g.a skadepotensialet de har i ukyndige hender.

TRT er ikke noe man på noen måte er kapabel til å gjøre på gutterommet bare fordi man har en flaske testo fra gudene vet hvor, sammen med et litt over snittet ønske om å bli større.

Jeg synes det er direkte uforsvarlig å indirete oppfordre TS til å prøve når det er åpenbart at dette er å spille bingolotto med livet sitt. Baksiden av denne medaljen unner jeg ingen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er derfor dette er stoffer som reguleres p.g.a skadepotensialet de har i ukyndige hender.

TRT er ikke noe man på noen måte er kapabel til å gjøre på gutterommet bare fordi man har en flaske testo fra gudene vet hvor, sammen med et litt over snittet ønske om å bli større.

Jeg synes det er direkte uforsvarlig å indirete oppfordre TS til å prøve når det er åpenbart at dette er å spille bingolotto med livet sitt. Baksiden av denne medaljen unner jeg ingen.

Jeg er enig i det første avsnittet ditt, men totalt uenig i at jeg indirekte oppfordrer ts til å prøve det. Jeg har allerede ved 2 anledninger skrevet glassklart det motsatte. Hvis man skal begynne tolke personlige synspunkter som oppfordringer så har vi ikke kommet langt på dette forumet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...