JK fotball Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Hei jeg har en gammel termostat (Badet) hjemme, som du ser på bilde. Kan jeg bytte den med den nye typen? Vil det fungere? Må jeg fjerne temperaturføleren også? Noe jeg bør passe på? Tusen hjertelig takk på forhånd Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Du burde kanskje snakke med læreren din om det... 3 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Eller la en elektriker ta seg av det..! Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Er ikke noe praktisk i veien for å bytte denne. Er bare strøm inn, varmekabel ut, og eventuelt en gulvføler. Dette bør du ha dersom termostaten ikke står i selve rommet, ellers har den ingen mulighet til å regulere etter de faktiske forhold. Da må nok føleren byttes så den passer med den nye termostaten, men dette følger med. Du må også bytte bryteren som står over for å få dette til å passe i en dobbeltramme. Men, alt dette er selvfølgelig elektriker-mat, så du skal ikke gjøre det selv uansett. Når folk stiller spørsmål av dette kaliberet så stiller jeg spørsmål ved vedkommendes kompetanse til å utføre det som spørres om. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå