Gå til innhold

G2A reffund

Anbefalte innlegg

Hei, har reffunda GTA V på G2A jeg hadde pre-ordra det for lenge siden, jeg har SpenOn kortet som jeg brukte for å kjøpe det, men ingen penger har kommet tilbake på kortet. har kontaktet G2A mange ganger de sier jeg må kontakte "card provider" å det har jeg gjort... de sier

"I og med at beløpet har gått gjennom (kapitalisert), må du kontakte brukerstedet for at de skal føre pengene tilbake til ditt kort.
Hvis de har lovet at du skal få tilbake pengene, og du ennå ikke har fått dem, må du kontakte dem
."

så hva gjør jeg nå? sendte enda en meldig til SpenDon og de sa at de kunne opprete en reklamasjonsak, det har jeg da aldri hørt om før.

men jeg har også kontakted G2A å han sa at pengene skulle være tilbake på kontoen 4-28 dager. nå er det gått 29 dager og har fremdeles 0kr på kortet. what to do??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet er g2a som å handle på finn, det er private som legger ut keys, da kan det være mye shady folk som ikke er så keen på å refundere noe som helst. La spendon lage reklamasjonssak for deg.

Men siden jeg Pre-ordera det og har ikke fått noen key, så er det vell G2A's nøkkel og ikke fra community markedet, men hva er en reklamasjonssak?

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet er g2a som å handle på finn, det er private som legger ut keys, da kan det være mye shady folk som ikke er så keen på å refundere noe som helst. La spendon lage reklamasjonssak for deg.

Men siden jeg Pre-ordera det og har ikke fått noen key, så er det vell G2A's nøkkel og ikke fra community markedet, men hva er en reklamasjonssak?

https://snl.no/reklamasjon

Lenke til kommentar

https://snl.no/reklamasjon

men hva inneholder egentlig en sånn sak? hva skjer å hva må jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Kort betyr det at spendOn vil hjelpe deg med å få tilbake pengene dine, men egentlig ville jeg snakket med g2a, og da mener jeg ikke selgeren du kjøpte hos, men kundeservice hos g2a. Tviler på at SpendOn kommer til å gjøre så mye annet enn å bruke mye tid.

Lenke til kommentar

Kort betyr det at spendOn vil hjelpe deg med å få tilbake pengene dine, men egentlig ville jeg snakket med g2a, og da mener jeg ikke selgeren du kjøpte hos, men kundeservice hos g2a. Tviler på at SpendOn kommer til å gjøre så mye annet enn å bruke mye tid.

Har kontaktet G2A mange ganger har ikke kjøpt det hos en seller, det tror jeg ikke går an når man Pre order fra G2A heller, det står også på bestillingen at det er reffunded...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...