smort1 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Golf i Molde! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Dette var flott! Bortsett fra at jeg ikke golfer, men heller liker de som sparker ballen, så synes jeg disse store områdene i fine omgivelse er flott. Fin kontrast mellom det flate grønne og Romsdaltindene (?) som reiser seg i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Nydelig landskap og fjell i bakgrunn, flott lys. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Helt nyydelig panoramabilde! Fine farger, skarphet og komp. Pent i Molde og omegn. Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Hei Svein Flott panorame, ikke golf men biljard og bowling for meg M v h Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Skriv det gjerne på min smakskonto når jeg nevner å kutte under skya til høyre i bildet for å øke dybdefølelsen ytterligere. Da vil du få et smalt pantramaformat som kler dette bildet som favner så vidt. Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på. roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. april 2015 Forfatter Del Skrevet 30. april 2015 Dette var flott! Bortsett fra at jeg ikke golfer, men heller liker de som sparker ballen, så synes jeg disse store områdene i fine omgivelse er flott. Fin kontrast mellom det flate grønne og Romsdaltindene (?) som reiser seg i bakgrunnen. Takker, Pentaxen! Romsdalsfjellene i bakgrunnen, ja... Nydelig landskap og fjell i bakgrunn, flott lys. Vennlig hilsen Ragnar Takker, Ragnar! Helt nyydelig panoramabilde! Fine farger, skarphet og komp. Pent i Molde og omegn. Fredrik Takker, Fredrik! Hei Svein Flott panorame, ikke golf men biljard og bowling for meg M v h Leif Takker, Leif! Holder meg til Dart og Freesbee-golf, jeg... Skriv det gjerne på min smakskonto når jeg nevner å kutte under skya til høyre i bildet for å øke dybdefølelsen ytterligere. Da vil du få et smalt pantramaformat som kler dette bildet som favner så vidt. Lys, skarphet, farger og detaljer er det ingenting å si på. roar Takker, Roar! Alltid verdt å høre på dine kuttforslag... Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Flott Nærmer seg enddelig sommer Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2015 Flott Nærmer seg enddelig sommer Takker, Kjell Stian! Ja, men ikke så mye som minner om sommer i snøbygene idag... Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Her ser det ut til at våren er kommet. Et meget flott bilde hvor beskjæring, farger og skarphet er veldig bra Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2015 (endret) Her ser det ut til at våren er kommet. Et meget flott bilde hvor beskjæring, farger og skarphet er veldig bra Mvh Torbjørn Takker, Torbjørn! Er nok et gammelt bilde, fra en høst for noen år siden, dette... Endret 3. mai 2015 av smort1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg