Moskus Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Moralen må være at selv Apple-aksjonærer kan lyttes til!Det synes jeg er å dra det litt for langt... Dimming fungerer ikke som på 1'ern. Men du kan skru den av og på med power-knappen. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Kan man skru av og på dimmingen med den bryteren? Eller selve enheten? Har den på nattbordet, vil vise tiden uten å måtte lete frem til bryteren. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Nei, det er helt av eller på. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Du må tulle med meg nå, dette er for søkt. De må jo ha fått andre reaksjoner på dette... Fermate, vil du kommentere? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 http://board.homeseer.com/showthread.php?t=171723 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 OK, takk. Det er helt utrolig at det er mulig i 2015. Det blir ikke versjon 3 på meg. Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 2. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2015 Jeg har ikke bruk for den funksjonen, siden mine HSTouch prosjekter alle sammen timer tilbake til en hovedskjerm som er svart og har en svakt grå klokke. (Noen har også inne og ute temp i rødt og blått nederst.) Ett klikk (touch) hvor som helst på skjermen og den "våker" ved å gå til den egentlige hovedmenyen. Om dama vil ha det helt mørkt på nattbordet kan hun jo klikke på knappen på toppen men for øyeblikket er det montert en iPad2 rett over hodene på oss i senga så det er ikke sikkert at det blir noe annet på soverommet. 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Tusen takk Fermate for nok et nyttig innlegg. Jeg er klar over, og bruker den, muligheten til en "pause-skjerm" og berøring tar deg videre. Utfordringen er at versjon 2 lyser opp mye mer enn det versjon 1 gjorde. Sistnevnte kunne dimmes både fra fra Anderoid og fra HS-Touch. Selv kun sort skjerm lyser opp på nattbordet. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Selv kun sort skjerm lyser opp på nattbordet. ... derfor bruker man power-knappen. Så går den helt av (med Wifi på). Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 OK, du kan kverrulere om dette så mye du vil Moskus. Men, ønsket er å vise klokken om natten, uten å lyse opp rommet. Da blir det unødvendig tungvint å skru enheten på, se hva klokka er, skru den av og så forsøke å sove igjen. Fremfor å bare kaste et blikk mot nattbordet... Alle "klokkeradioer" har en slik funksjon. Det betyr ikke at jeg heller burde kjøpt det. Versjon 1 fungerer mye bedre enn versjon 2. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Ja, det er litt tragisk. Men lite å gjøre noe med nå. Utenom akkurat det liker jeg versjon 2 bedre enn 1. Den er vesentlig raskere og å kunne sette den i standby med en hardware-knapp er hendig. Lenke til kommentar
Gnilre_ Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Hei, jeg kjøpte også en slik nylig. Er ikke innom her så ofte, jeg antok at det var feil med min. Reklamerte og etter 4 purringer fikk jeg svar. De sa at det var produsenten som hadde gjort en feil og de hadde kuttet samarbeidet med denne. Flott det, men det hjalp ikke meg. Ba om rabatt eller heving av kjøpet, som ble avvist. Reklamerte via Paypal og fikk 50 dollar tilbake. Hilsen kunden fra helvete... 1 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Ba om rabatt eller heving av kjøpet, som ble avvist. Ble avvist? Av HomeSeer? På det grunnlaget? Hørtes rart ut. Jeg har hevet et par bomkjøp, og det har alltid vært en "no questions asked" tilnærming. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Moskus, sikkert fordi frakten begge veier koster mer enn enheten koster. Jeg har fått refundert feilkjøpt plug-ins 2 ganger, den samme... Kreativt forslag, Paypal er flinke til å ordne opp. Lenke til kommentar
Gnilre_ Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Ba om rabatt eller heving av kjøpet, som ble avvist. Ble avvist? Av HomeSeer? På det grunnlaget? Hørtes rart ut. Jeg har hevet et par bomkjøp, og det har alltid vært en "no questions asked" tilnærming. Ja de ville ikke betale frakten begge veier. Hevdet at produktet allerede var satt ned i pris. Jeg kunne få returnere det for egen regning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå