Gå til innhold

Youtube - Får ikke spille av video

Anbefalte innlegg

Trenger litt hjelp..

Har lastet opp 2 videoer på youtube som "ikke oppført" hvor jeg har linket disse til en venn slik at han kan få se de.

Begge videoene er litt over 1 time lange, og når jeg lastet opp den første fikk jeg beskjed om å "aktivere videoen" fordi den var så lang. Dette gjorde jeg og alt var fint.

Kameraten min får spilt av denne videoen gjennom link men ikke den andre. Her får han beskjed om at "video is not available"...

Jeg sendte ham linken på mail og når jeg åpner videoen gjennom "sendte mailer" fungerer alt fint. Ikke så rart siden jeg da automatisk logger meg på youtubeprofilen min. Men jeg får ihvertfall bekreftet at linken er ok.

Noen som har tips til hvordan jeg fikser dette?

Han har forsøkt å åpne linken gjennom 2 forskjellige pc`r og telefon - ingenting fungerer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lastet opp enda en video nå uder "ikke oppført"

Når den ble ferdig behandlet i dette øyeblikk står det:

"Denne videoen er privat. Hvis du vil dele den, må du endre den til offentlig eller ikke oppført."

Merkelig, den er jo "ikke oppført" allerede..(??)
Lenke til kommentar

Jeg lastet opp enda en video nå uder "ikke oppført"

Når den ble ferdig behandlet i dette øyeblikk står det:

"Denne videoen er privat. Hvis du vil dele den, må du endre den til offentlig eller ikke oppført."

Merkelig, den er jo "ikke oppført" allerede..(??)

Har du prøvd å endre den til privat, lagre, for så å endre den tilbake til ikke oppført og lagre? Kan være en stuck setting der...

Lenke til kommentar

Jeg satt videoene til "publidhed" igår bare for at de skulle få se dem. Har nå satt det tilbake til "ikke oppført" igjen.

Det ordnet seg men er usikker på om videoene nå istedet er unavailable igjen.

Gir tilbakemelding om jeg hører no fra dem. Tror også det bare er noe bugs(:

Lenke til kommentar

Tenker du må gjøre noe for å godkjenne videoer som er så lange.

Ja det stemmer. Jeg fikk beskjed om det da jeg lastet opp den første videoen.

Først måtte jeg "aktivisere kontoen" og deretter "aktivisere videoen"...eller noe i den duren.

Jeg har ikke fått disse kommandoene på de andre videoene.

Det er nå bare 1 av 3 videoer de får åpnet uten at jeg setter de til "published" - og det er ikke nevnte video de får åpnet men en annen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...