Leif Olsson Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Kamp om maten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Mesterlig både av fugler og fotograf ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Hei, Leif. Ja, når måker slåss om maten, kan det gå hardt for seg ! Kjempeflott bilde, - du har truffet svært godt når det gjelder både skarphet og farger ! Det kan se ut som om framre del av stjerten til den underste måken er noe utbrent, men bildet er knallfint uansett M v h Albert. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Litt av et blinkskudd !!! mvh Torhild Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. april 2015 Forfatter Del Skrevet 29. april 2015 Hei Ragnar, Albert og Torhild Takk for hyggelige kommentarer Ja må inrymme at jeg bestikket måkerne Ja lit mat gir mange muligheter at hisse dem opp måkerne og knipse slike bilde M v h Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Finnes ikke noe mer kranglete skapninger enn fugler noe jeg ser på min balkongforing dagstøtt. Fint fanget dette. God tegning i fjærdrakta på begge. Roar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 "Be there!" er filosofien når man ser slike bilder ;-) Fantastisk!! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. april 2015 Forfatter Del Skrevet 30. april 2015 Hei Roar og Gro Takk for hyggelige kommentarer :-) :-) Er Kæmpeflott vær på Andøya! M v h. Leif :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg