Tullballj Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Jeg har montert et daschcam i bilen. Problemet er at jeg ikke har konstant 12V tilgjengelig når bilen er av. Jeg har derfor løst dette med en powerbank som gir strøm til daschcam når bilen er av. Jeg har vært utsatt for hærverk osv. så trenger at kameraet filmer når bilen er av. Spørsmålet er om det er mulig å få tak i en powerbank som kan gi strøm til kameraet mens powerbanken lades? Problemet med den jeg har nå er at hvis jeg lader powerbanken starter ikke kamera. Da må jeg lade powerbanken for seg selv og plugge kamera i en annen strømkilde. Jeg ønsker en løsning hvor powerbanken lades når bilen er i gang og kameraet skal kunne trekke strøm fra powerbanken mens powerbanken lades. På den måten slipper jeg å flytte på ledninger hver gang jeg parkerer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Min PowerBank kan lades med den ene usb-porten og lade telefon eller lignende med den andre usb-porten. http://www.mytrendyphone.no/shop/momax-ipower-xtra-125179p.html Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 29. april 2015 Forfatter Del Skrevet 29. april 2015 Funker den ja, har en slik selv men foretrekker en med flat design slik at den er lett å montere diskret i bilen. På denne boksen er det også en knapp som må slås på for å lade andre ting vel? Det er det på min.... Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 (endret) Hva med å koble kameraet til konstant 12V via f.eks. et utladningsvern som f.eks. Blackvue Power Magic? Endret 29. april 2015 av Valotunk Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 29. april 2015 Forfatter Del Skrevet 29. april 2015 Jeg er ikke så teknisk. Powerbank syns jeg er en enkel og rimelig løsning så lenge jeg finner en rimelig powerbank. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå