endrefisken Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Fra djupvika Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Det ser ikke akkurat ut som du er fersk:-) Synes du presterer på et godt etablert nivå, både i komp, motivvalg og kreativitet. Dette ble veldig bra, med kreativ skarphet, god komp samt at du har fått med menneskene i en hærlig uskarphet. S/hv kler bildet veldig godt. Inspirerende:-) Godt jobba! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Spennende og kreativ komposisjon. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Ser nesten ut som folka balanserer på rekkverket! Synes du fikk det til bra jeg! Kunne kanskje kuttet vekk stanga i høyre bildekant? Lenke til kommentar
endrefisken Skrevet 29. april 2015 Forfatter Del Skrevet 29. april 2015 Det var veldig hyggelige tilbakemeldinger! Helene: Ja, det kan vel kanskje bli litt mer ryddig av det. Skal forsøke beskjære det for å se hvordan det ser ut! Lenke til kommentar
HSP Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Pentaxen sa det fint synes jeg. Dette ser ikke ut som noen førstereisgutt, annerledes, kreativt og teknisk godt gjennomført. Et bilde etter min smak. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg