Alexlinga Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Hallo hallo! pakken min var forventet levering av butikk idag og via sporingsnr.. gikk til butikken rett etter skolen idag, hadde ikke fått noe hente melding på den tiden men postnord hadde kjørt forbi meg, de på butikken sa at pakken var forventet hos dem da den postnord bilen var der. Nå klokken 1730 fikk jeg hentemelding om at pakken var der med addresse og hvor den var etc, reiste bort til butikken og fikk igjen vite at pakken ikke var der.. Noen som aner hva som har skjedd? Har han i postbilen rotet pakken vekk i bilen og ikke fått den med seg? Bor på en liten bygd der alle kjenner meg, spesielt de på butikken så de gir ikke ut pakkene til andre en meg eller faren min. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Ingen her vet hva som har skjedd. Vet at Posten ankomstregistrerer hver pakke sånn at du får hentemelding når pakken har kommet til butikken. Dette er det de butikkansatte som gjør. I alle fall her i Lofoten. Vet ikke om Tollpost/PostNord har andre rutiner på dette, men det kan være mulig at registrerer alle pakkene i hvert bur eller lignende. Sånn at alle pakkene blir registrert ankommet butikken samtidig, og at din pakke på et finurlig vis har havnet i feil bur eller noe sånt. Dette ser jeg på lite sannsynlig ettersom de likevel må registrere hvor pakkene blir lagt inni butikken uansett (tror jeg). Det mest sannsynlige er vel at de i butikken har gjort noe feil. Men igjen; dette er jo helt umulig å svare på. Den dukker vel opp etterhvert uansett. Lenke til kommentar
Alexlinga Skrevet 29. april 2015 Forfatter Del Skrevet 29. april 2015 Spurte aldri direkte om noen visste akkuratt hva som skjedde, folk har jo muligens svar på hva feilen kan være.. KAN. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Har opplevd å får hentelapper en dag før pakken faktisk er ankommet postkontoret, kanskje det er det samme med deg? Men litt rart om du sporer pakken og den står som ankommet. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Ring tollpost/postnord kundeservice og si at pakken har forsvunnet. Var ute for det samme selv en gang. Ringe kundeservice og sa at pakken ikke var på utleveringsstedet. De tok en rask telefon dit og fant ut at det var butikken som ikke hadde lett godt nok. Står det på sporinga at pakken er ankommet utleveringsstedet så har den blitt scannet i butikken. Lenke til kommentar
Alexlinga Skrevet 1. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2015 Var inne igjen på butikken igår, var heller ingenting da heller. De hadde forsatt på listen at pakken skulle komt da og.. fikk de til og scanne hvor pakken var. da fikk de beskjed at pakken var utlevert til mottaker.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Da har de utlevert pakken til uvedkommende. De er da erstatningsansvarlige. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Var inne igjen på butikken igår, var heller ingenting da heller. De hadde forsatt på listen at pakken skulle komt da og.. fikk de til og scanne hvor pakken var. da fikk de beskjed at pakken var utlevert til mottaker.. Da skal det være mulig å se i signaturregisteret hvem som kvitterte ut denne (forutsatt at butikken krevde signatur, og passet på at denne var lesbar før de godkjente). Signatur kreves alltid på MyPack/Postnord utleveringssteder, og vet selv at om en kommer med hentekode/kollinummer - og ikke lappen man får hjem i postkassen - så kreves signatur også hos posten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Alternativt får de sjekke tiden opp mot overvåkningen hvis de lagrer så langt tilbake, og se om det er noen de/du kjenner igjen. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Alternativt får de sjekke tiden opp mot overvåkningen hvis de lagrer så langt tilbake, og se om det er noen de/du kjenner igjen. Normal lagringstid er vel 2 uker, så det er en mulighet. De har jo dato og klokkeslett på utleveringen, så burde ikke være mange potensielle mottagere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå