V. Haugen Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Selfie Arm kan være løsningen.Trenger du en hjelpende hånd for å ta selfies? Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Var dette virkelig verdt en artikkel Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 (endret) Lurer på når selfie-drona kommer, tenker ett deksel med 4 små propeller som flyr litt bort og tar bilde. Endret 29. april 2015 av aklla Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Hvorfor ikke bare bruke en selfie stang? Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Lurer på når delfin-drona kommer, tenker ett deksel med 4 små propeller som flyr litt bort og tar bilde. Den er allerede på vei.. https://www.kickstarter.com/projects/torquing/zano-autonomous-intelligent-swarming-nano-drone Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Var dette virkelig verdt en artikkel Ja, jeg synes det Hvorfor ikke bare bruke en selfie stang? Leste du ikke artikkelen? Dette er en "slem spøk". "Selfie Arm kun er ment som en «sarkastisk løsning på et sentralt problem», nemlig at ingen egentlig vil at det skal se ut som om man er alene på bilder" Forøvrig en ganske fornuftig kar som tar opp problemet på en måte som vil bli lagt merke til Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Var dette virkelig verdt en artikkel Ja, jeg synes det Hvorfor ikke bare bruke en selfie stang? Leste du ikke artikkelen? Dette er en "slem spøk". "Selfie Arm kun er ment som en «sarkastisk løsning på et sentralt problem», nemlig at ingen egentlig vil at det skal se ut som om man er alene på bilder" Forøvrig en ganske fornuftig kar som tar opp problemet på en måte som vil bli lagt merke til Men jeg ville valgt denne handa istedenfor fordi det virker litt kult Jeg ble litt forvirret np, det står hånda men jeg har alltid sagt handa o.O Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Men jeg ville valgt denne handa istedenfor fordi det virker litt kult Jeg ble litt forvirret np, det står hånda men jeg har alltid sagt handa o.O Jeg hadde også valgt den hånda her ja, mest fordi den kan benyttes til mye mer enn en vanlig selfiestang :ph34r: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Ja, om man skulle måtte amputere handa si en gang så trenger man ikke å lete etter en protese Lenke til kommentar
mikke83 Skrevet 11. mai 2015 Del Skrevet 11. mai 2015 Lurer på når selfie-drona kommer, tenker ett deksel med 4 små propeller som flyr litt bort og tar bilde. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg