oleunder Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg har gått lenge å fundert på å kjøpt meg et nytt spill, men jeg vet ikke hvilken. Har dere noen tips til hva jeg skal kjøpe? Det kan være kommet ut, eller komme ut før jul. :nice: Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 liker du first person så bør du ta: Call of duty som kommer den 7. november Max payne 2 har nettopp kommet SWAT: Urban Justice tba 2003 fotball: FA Football 2004 kommer 6. november Bil: Need for Speed: Underground kommer 28. november Strategi: Harpoon 4 tba 2003 alle disse er gode julegaver Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 sats på need for speed: underground og Call Of Duty der har du 2 verldig bra spill ! Lenke til kommentar
HC Alexander Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Du Må Bare vente til Postal 2 kommer ut. Det e sinnsykt bra, Du vil ikke angre Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Du Må Bare vente til Postal 2 kommer ut. Det e sinnsykt bra, Du vil ikke angre Var det eit seriøst innlegg? Postal 2 har jo kommet ut for over eit halvt å siden Lenke til kommentar
rog@njosh Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Ja ! Og sinnsykt bra må være en lite objektiv vurdering Var god humor, og pen grafikk.....men ble bare så altfor fort lei... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 litt artig å banke alle du ser da. spesielt å putte en katt på som lyd demper var komisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå