Schreiber Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Jeg savner et bra racingspill, men er rimelig lei biler og motorsykler. Tenker mer på snowboard, syker som i Downhill Domination og så videre. Noe i stil med MX vs ATV kan til nød gå, hvis det er et bra spill. Men foretrekker litt uvanlige kjøretøy, som f.eks snowboard osv. Mario Kart er strengt tatt biler, så det går nok heller ikke. Har også testet noen Wipeout-spill, men det var ikke noe for meg. Plattform er ikke så nøye, Har det meste, fra PS3, PS4, Xbone, PC, Wii U, PSVita og 3DS. Lenke til kommentar
Ruth Nordkjosbotn Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Formula Truck 2013 http://store.steampowered.com/app/273750/?l=norwegian Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 29. april 2015 Forfatter Del Skrevet 29. april 2015 Bra forslag, men det er strengt tatt biler. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 30. april 2015 Forfatter Del Skrevet 30. april 2015 Det der så jo morsomt ut. Takk, det skal testes. Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Fy fillern, hvorfor har jeg ikke fått med meg dette?? Da blir ventetiden til de åpner i Hafjell om to mnd litt lettere å holde ut. Takk Ruth! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå