Gå til innhold

Hvilken stasjonær pc bør jeg kjøpe til gaming?

Anbefalte innlegg

Hei :D

Jeg driver nå og stusser med stasjonære pcer som egner seg til spilling, har noen noe forslag? Skal spille spill som Dayz, Far Cry 4 , Elder Scrolls Skyrim, LoL etc. Og lurer på om det er noen som kan hjelpe meg/ gi meg tips!

Jeg har null byggeerfaring men har biltt tilbudt hjelp hvis skal kjøpe deler.

Budsjett bør helst ikke være over 10.000 etter hva jeg har tenkt men hvis det må litt till er jeg villig, ( er ikke sikker på hvor mye jeg har til rådighet, konfirmeres 2 mai og siden min bror fikk 22.000 ca i fjor sa min mor at jeg kanskje får nogenlunde likt,

Så jeg har mulighet til å få en skjerm av en venn , tastatur og mus har jeg alt, samt headset m mic så alt jeg trenger er egentlig den 'boksen' slash selve tingen og kamera

Pliiis hjelp meg xD

- Jente, 14 ( snart 15) Norge

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du ha ferdigbygd, gå for noe sånt som denne. Trykk konfigurer og velg bort tastatur. Du kan også vurdere å oppgradere til et GTX 970. Med Asus sin 970 STRIX kommer du såvidt innenfor budsjettrammen på 10k.

Jeg har sett på den og den ser ut som et bra valg men den står på kampanje til tredje mai, som er en dag etter konfirmasjon og jeg aaner ikke om jeg får lov til å bruke pengene så tidlig, men jeg har vudert den, men jeg stusser også på bygge pc så jeg can opgradere senere, men takk for tipset

Lenke til kommentar

Støtter lista til Norrbagge, i post nr. to - en solid maskin med god ytelse.  Jeg ville helst brukt 101 kroner mer og byttet ut EVGA-kortet med et MSI GTX 970 med bedre og mer lydsvak vifte, men no biggie.

Hvordan vet du det, har du prøvd begge? Evga er og bra, har selv 970 msi. Evga kortet er også litt raskere.

Jeg sa da ikke at EVGA ikke er bra, bare at vifta på MSI-kortet (og ellers også Asus Strix) er bedre/stillere.  Og selvsagt har jeg prøvd begge, ellers hadde jeg ikke visst det.

Endret av Belfaborac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...