JTT Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Hei folkens! Har ikke hatt en skikkelig gaming pc på 8 år, så jeg tenkte at nå når star wars battlefront kommer at jeg skulle slå til med et skikkelig monster for en gangs skyld. Har så sykt lyst til å kunne kjøre battlefront i alt på ultra i 100 + fps. Jeg tenkte at pcen uten skjerm tastatur og mus skulle ligge på 20-25k. Dette er vel det som kreves for å kjøre battlefront på den instillingen? Jeg lurer på hva dere tenker angående å kjøpe pcen i sommer(juni), vs å kjøpe en i november når spillet blir lansert. Vil kompontene bli mye billgere? Vil det bli lansert nye komponenter som er verdt å tenke på? Tror dere en pc til 20-25k vil klare spillet på den innstillingen?Setter stor pris på innspill!Hilsen Jon Lenke til kommentar
fflex Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Jeg hadde nok lagd en ny tråd når det nærmer seg innkjøp. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Blir vel noe bortkastet både å planlegge utstyr og oppsett så lenge før release. Ikke har man oversikt over systemkrav eller hvordan spillet er programmert. Eneste man kan si ganske sikkert er at man må bruke Windows 8/10 pga DX12. Men tror du treffer ganske greit prismessig. Hvilken skjerm tenkte du å bruke? Skjermer kommer i prisintervallet 1000-10'000kr, som har stor betydning for totalkostnaden. Skal du spille i 4K med den FPS'n må du nok legge det dobbelte i budsjettet... Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Blir vel noe bortkastet både å planlegge utstyr og oppsett så lenge før release. Ikke har man oversikt over systemkrav eller hvordan spillet er programmert. Eneste man kan si ganske sikkert er at man må bruke Windows 8/10 pga DX12. Men tror du treffer ganske greit prismessig. Hvilken skjerm tenkte du å bruke? Skjermer kommer i prisintervallet 1000-10'000kr, som har stor betydning for totalkostnaden. Skal du spille i 4K med den FPS'n må du nok legge det dobbelte i budsjettet... Han sa prisen var UTEN tilbehør... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Ville ventet med å kjøpe noe før til høsten hvertfall. Er vel da Intel kommer med sine nye prosessorer(Skylake) Min maskin skal nå få en liten oppgradering da Lenke til kommentar
JTT Skrevet 29. april 2015 Forfatter Del Skrevet 29. april 2015 4k er ikke noe must. Men ja får vel vente til høsten i guess. Vet dere om det kommer noen nye high end skjermkort fra nvidia før release? Takk for svar forresten! Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 (endret) Godt mulig skylake, r9 3xx og 6 GB lineup til nvidia er ute til høsten. Ingen vits å handle nå iallfall, hvis spillet du skal spiller ikke engang er ute. Vent til det slippes, les reviews hva som kreves og handle deretter. Endret 29. april 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå