wazzza Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Er det noen glupe hjerner som vet hvordan jeg kan brenne midi filer ut til cd? Har prøvd med en masse converterprogram ,men har ikke funnet et som funker. Er det noen som har et converter program som converterer til wav eller mp3 eller no? mvh Øystein Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Har du prøvd med winamp sitt diskwriterplugin? Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 nei det har jeg ikke. Hvordan funker det? Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Det lager wav av mp3, og for alt jeg vet så kan det funke med midi og. Ligger i plug-ins->output, hvis ikke så finner du den sikkert på winamp.com. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Det lager wav av mp3, og for alt jeg vet så kan det funke med midi og. Ligger i plug-ins->output, hvis ikke så finner du den sikkert på winamp.com. Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 finner ikke noe som heter plugins:( Bruker winamp3 Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 hva mener du med brenne midi filer på CD? har du aldri hørt om Nero? det er et fint lite program som kan brenne det aller meste. hvordan skal du forresten brenne det? på audio eller som vanlig cd plate? Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 seff har jeg hørt om nero! Har prøvd med det, men nero klarer ikke å brenne det. poenget er det at mamma ska lage tekst til "abba" med "i do" Fant denne sangen som "midi" på internett. Tengte at jeg skulle brenne denne "sangen" ut p åen cd slik at hun kunne spille den på en vanlig cd. Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 som jeg forstår det vil du spille av midi filene dine på en vanlig stereo annlegg? holder på å sjekke selv også, med Nero 6, ser ikke ut som at det går utifra det jeg kan se her. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 simpelt. bare gå inn på volum-mixeren, velg at mikseren skal vise hvilken kanaler som skal recordes, (options -> properties - > record) sett den til å ta opp fra "what you hear" (mulig det går med MIDI synth også) spill av midi fila mens du tar opp med annet prog. (f.eks cool edit). Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Jeg fikk det til nå. Fant en converter som funket. Gjorde fila om til wav og brant den med nero. Uansett: Takk for hjelpen Lenke til kommentar
^Nikon Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 iTunes fikser også dette enkelt og greit. www.itunes.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå