Knut S Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 øye som ser Ikke lett å få dyr til å sitte rolig uten å blunke, men måtte jo prøve meg frem litt likevel Se bildet Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Bildet funker OK slik det er også selv om skarpheten ved hjelp av stativ e.l. ville gitt et annet bildet. Når man henter fullstørrelse her kan bildet faktisk oppfattes like mye som en abstrakt. Roar 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 30. april 2015 Forfatter Del Skrevet 30. april 2015 Bildet funker OK slik det er også selv om skarpheten ved hjelp av stativ e.l. ville gitt et annet bildet. Når man henter fullstørrelse her kan bildet faktisk oppfattes like mye som en abstrakt. Roar tusen takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Isolert sett synes jeg bildet er helt greit, men vær litt forsiktig med bruk av blits så nært og rett i øyet på dyr. Vet ikke om det kan være skadelig, men har merket meg at enkelte hunder og katter reagerer negativt på sterk blits. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 30. april 2015 Forfatter Del Skrevet 30. april 2015 Isolert sett synes jeg bildet er helt greit, men vær litt forsiktig med bruk av blits så nært og rett i øyet på dyr. Vet ikke om det kan være skadelig, men har merket meg at enkelte hunder og katter reagerer negativt på sterk blits. Takk for kommentar og takk for tips om dyr og blitz. Her har jeg prøvd å utnytte lyset utenfra og satt på noen lamper inne for å unngå blitz bruk. Nornalt er det veldig sjelden jeg bruker blitz men det skyldes jo også at jeg foreløpig ikke har noe annen blitz enn kameraet sitt innebygde 1 Lenke til kommentar
96abrevs Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 (endret) Isolert sett synes jeg bildet er helt greit, men vær litt forsiktig med bruk av blits så nært og rett i øyet på dyr. Vet ikke om det kan være skadelig, men har merket meg at enkelte hunder og katter reagerer negativt på sterk blits.Takk for kommentar og takk for tips om dyr og blitz. Her har jeg prøvd å utnytte lyset utenfra og satt på noen lamper inne for å unngå blitz bruk. Nornalt er det veldig sjelden jeg bruker blitz men det skyldes jo også at jeg foreløpig ikke har noe annen blitz enn kameraet sitt innebygde Ok, så det er annet mer permanent lys, og ikke blitz. Det blir jo noe helt annet . Så litt ut som du hadde brukt blitz. Edit: Du kan jo fint bruke blitz til sånne bilder også, bare ikke lyset er rett på øyet. Har heller liten erfaring med blitz og fotografering selv, men ser jo hvordan "proffene" gjør det. Endret 30. april 2015 av 96abrevs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg