Mekkeren Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 hadde vært kjekt om hardware hadde hatt noen flere tester om skjermkort i flere prisklasser enn bare de dyreste, også skulle de hatt flere tester av kabinetter som nesten ingen andre har, her er det for det meste chieftec og sånt, hva skyhawk, raidmax, lian li, image& shapetec osv. hadde vært fint om du kunne slenge inn noen nye tester av noe nytt noe! Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Kabinetter er det vel for det meste oss i ok.no som tester, så jeg skal se hva jeg kan få til der. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Kabinetter er det vel for det meste oss i ok.no som tester, så jeg skal se hva jeg kan få til der. ok, ellers så er det stort sett veldig bra! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Min mening er forresten at dere burde prøve å få til flere tester av middle-end produkter enn *kun* Ultra, Pro og XT-versjonene Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Synes overklokking.no er altfor lite oppdatert, svakt. På hw.no er det jo noe nytt vært 15. min (...)! Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 lite som skjer på overklokking.no for dagen .. hw.no har mange bra tester ! - keep up the good work ! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Kabinetter er det vel for det meste oss i ok.no som tester, så jeg skal se hva jeg kan få til der. Tester o.k frisører kabinetter? -Eller bare overklokking.no : -skulle ønsk at dere hadde mer ja... går lang tid mellom testene der i huset ja : Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 vil si dere gjør en UTMERKET jobb! klart... ting kan forbedres, men slik er det ALLTID! bor stort sett på denne siden / forumet om dagene, og jeg lurer seriøst på hva jeg skulle gjort hvis siden ble lagt ned! stå på Lenke til kommentar
Nikern Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Kan neppe si meg mer enig med DJ-JK. Hva er en dag uten hw.no ? Men som sagt over mer testing av annet enn ultra og pro hadde vært fint. Men hvis HW.no hadde hatt 10 sider med nytt stoff hver dag hadde jeg ikke vært fornøyd, hadde ennå hatt noen timer igjen av dagen når det er lest Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Støtter ideen om flere tester fullt ut........:-) Ta hele rubbelet, disker, kabinetter, RAM, grafikkort, CPU'er og hele bøtteballetten..........:-D Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Når det gjelder aktiviteten på overklokking.no (sånn, der ble det riktig ), har det vært nokså dødt ja. Men - det er allerede i ferd med å endre seg. Drastisk. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Når det gjelder aktiviteten på overklokking.no (sånn, der ble det riktig ), har det vært nokså dødt ja. Men - det er allerede i ferd med å endre seg. Drastisk. Tror det ikke før jeg får se det. : Før var jeg innom overklokking.no så og si daglig. Nå skjer det så lite der at jeg kanskje gidder å kikke innom en gang annehver uke. Det verste er at det da fremdeles ikke er skjedd noe nytt.... Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Når det gjelder aktiviteten på overklokking.no (sånn, der ble det riktig ), har det vært nokså dødt ja. Men - det er allerede i ferd med å endre seg. Drastisk. Jasså? I form av flere tester/prosjekter da? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hva med å dra Snekker`n og Formann inn i test teamet... Det virker som dem har tid og t.o.m litt peil... Lenke til kommentar
candymann Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Hva med å dra Snekker`n og Formann inn i test teamet... Det virker som dem har tid og t.o.m litt peil... Enig!! Lenke til kommentar
pertm Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 (endret) Når det gjelder aktiviteten på overklokking.no (sånn, der ble det riktig ), har det vært nokså dødt ja. Men - det er allerede i ferd med å endre seg. Drastisk. Tror det ikke før jeg får se det. : Før var jeg innom overklokking.no så og si daglig. Nå skjer det så lite der at jeg kanskje gidder å kikke innom en gang annehver uke. Det verste er at det da fremdeles ikke er skjedd noe nytt.... Nå ja det er nå uansett mye mer enn det som har wært på sourcecode delen. Jeg tror det er det stedet det er minst aktivitet av disse sidene. Hadde ikke noe imot oftere nye saker både her og der på hw.no nettverket. En annen ting som jeg synnes det burde komme noen tester på er Skannere. De som finnes på HW.NO er fra 99 Endret 6. november 2003 av pertm Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Min mening er forresten at dere burde prøve å få til flere tester av middle-end produkter enn *kun* Ultra, Pro og XT-versjonene helt enig med deg der! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Når det gjelder aktiviteten på overklokking.no (sånn, der ble det riktig ), har det vært nokså dødt ja. Men - det er allerede i ferd med å endre seg. Drastisk. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 vil si dere gjør en UTMERKET jobb! klart... ting kan forbedres, men slik er det ALLTID! bor stort sett på denne siden / forumet om dagene, og jeg lurer seriøst på hva jeg skulle gjort hvis siden ble lagt ned! stå på ja, de Har veldig mange bra tester. jeg syns hardware.no er helt topp. men kunne hatt litt mer tester. Men Bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå