Gå til innhold

Hardware burde ha flere tester

Anbefalte innlegg

hadde vært kjekt om hardware hadde hatt noen flere tester om skjermkort i flere prisklasser enn bare de dyreste, også skulle de hatt flere tester av kabinetter som nesten ingen andre har, her er det for det meste chieftec og sånt, hva skyhawk, raidmax, lian li, image& shapetec osv. hadde vært fint om du kunne slenge inn noen nye tester av noe nytt noe!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan neppe si meg mer enig med DJ-JK.

Hva er en dag uten hw.no ?

Men som sagt over mer testing av annet enn ultra og pro hadde vært fint.

Men hvis HW.no hadde hatt 10 sider med nytt stoff hver dag hadde jeg ikke vært fornøyd, hadde ennå hatt noen timer igjen av dagen når det er lest :p

Lenke til kommentar
Når det gjelder aktiviteten på overklokking.no (sånn, der ble det riktig :) ), har det vært nokså dødt ja. Men - det er allerede i ferd med å endre seg. Drastisk. :)

Tror det ikke før jeg får se det. :p:

Før var jeg innom overklokking.no så og si daglig. Nå skjer det så lite der at jeg kanskje gidder å kikke innom en gang annehver uke. Det verste er at det da fremdeles ikke er skjedd noe nytt.... :D

Lenke til kommentar
Når det gjelder aktiviteten på overklokking.no (sånn, der ble det riktig :) ), har det vært nokså dødt ja. Men - det er allerede i ferd med å endre seg. Drastisk. :)

Tror det ikke før jeg får se det. :p:

Før var jeg innom overklokking.no så og si daglig. Nå skjer det så lite der at jeg kanskje gidder å kikke innom en gang annehver uke. Det verste er at det da fremdeles ikke er skjedd noe nytt.... :D

Nå ja det er nå uansett mye mer enn det som har wært på sourcecode delen. Jeg tror det er det stedet det er minst aktivitet av disse sidene. Hadde ikke noe imot oftere nye saker både her og der på hw.no nettverket.

En annen ting som jeg synnes det burde komme noen tester på er Skannere. De som finnes på HW.NO er fra 99

Endret av pertm
Lenke til kommentar
vil si dere gjør en UTMERKET jobb!

klart... ting kan forbedres, men slik er det ALLTID! ;)

bor stort sett på denne siden / forumet om dagene, og jeg lurer seriøst på hva jeg skulle gjort hvis siden ble lagt ned!

stå på :)

ja, de Har veldig mange bra tester. jeg syns hardware.no er helt topp. men kunne hatt litt mer tester.

Men Bra! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...