Øystein.F. Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Racing, regnbogar og storslagne eventyr er blant høgdepunkta.FEATURE: Desse spela gler vi oss til i mai Lenke til kommentar
Laserkatt Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Splatoon! So psyched. 2 Lenke til kommentar
garnok Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 witcher og wolfenstein! Gleder meg stort til begge to Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Uff, det blir en travel månde dette her... witcher, project cars og wolfenstein pluss en del GTA Spilling. Og det midt i sluttprosjektet på skolen Lenke til kommentar
V3gard Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Hvor har dere infoen om Project CARS fra? Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Hvor har dere infoen om Project CARS fra? Utgiveren av spillet. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Hmm, blir stramt tidsskjema. Blir jeg ferdig med Pillars of Eternity før Witcher 3 ankommer? Lenke til kommentar
Zork Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Elendig timing på Witcher 3 - hadde det kommet en uke før så kunne en tatt seg fri fredag 15. og fått en ekstra lang langhelg å spille det på. 3 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Wolfenstein: The Old Blood, Project CARS og The Witcher 3: Wild Hunt er dem jeg gleder meg til. Final Fantasy X/X-2 HD Remaster hopper jeg glatt over da jeg har spillt dem før og allerede eier flere versjoner av spillene. Samme med Ultra Street Fighter IV da Mortal Kombat X gir meg det jeg trenger av kombo mastering. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 trodde ikke Project CARS var open world, ble litt mer gira nå 2 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Elendig timing på Witcher 3 - hadde det kommet en uke før så kunne en tatt seg fri fredag 15. og fått en ekstra lang langhelg å spille det på. Ja, både overraskende og skuffende at en polsk utvikler ikke tar hensyn til Norges nasjonaldag 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 (endret) Om The Old Blood holder tilnærmet samme standard som The New Order er jeg nøgd Endret 29. april 2015 av Mala Lenke til kommentar
Shadyfruit Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Hvor har dere infoen om Project CARS fra? Utgiveren av spillet. Eneste som er riktig informasjon er at det er et bilspill. Det er ikke i en åpen verden, det er ikke en veldig stor samling av biler(Derimot den største samlingen av baner i et bilspill noensinne). Har ikke hørt noe om at du kan være kartleser(det passer heller ikke inn i baneracing). Det som står i saken er jo nesten bare tull. Lenke til kommentar
Shadyfruit Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 trodde ikke Project CARS var open world, ble litt mer gira nå Det er ikke det. Det er baneracing(Og noen point-to-point baner), men ingen åpen verden. Vet ikke hvor de har fått det som står i saken fra jeg. 1 Lenke til kommentar
V3gard Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Hvor har dere infoen om Project CARS fra? Utgiveren av spillet. Det tviler jeg egentlig veldig på, siden P CARS ikke har spesielt mange biler eller er open world. 1 Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Jeg trodde han siktet til utgivelsesdatoen. Øystein tar en titt på teksten om spillet når han er tilgjengelig igjen. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 (endret) Hmm, blir stramt tidsskjema. Blir jeg ferdig med Pillars of Eternity før Witcher 3 ankommer? For min del hadde jeg ikke hastet med Pillars for å rekke Witcher 3, spesielt ikke med tanke på Witcher 2 som i mine øyne var blitt et rent konsoll spill. Trolig også kraftig begrenset pågrunn av daværende konsoller som det måtte tilpasse seg for å fungere. Mer håp nå som de har et pr hakk bedre hardware å tilpasse spillet til (ps4 osv), men en våt drømm hadde selvsagt vært et åpent Witcher spill tipasset PC midrange + (spillere). Endret 29. april 2015 av simalarion Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 29. april 2015 Forfatter Del Skrevet 29. april 2015 Heisann. Litt usikker på kva som har skjedd her, og kan berre tenke meg at eg kan ha blanda pressemeldingar. Har endra teksten om Project CARS no. Beklagar dette. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Lite for meg denne måneden. Carmageddon: Reincarnaton har vært installert i månedsvis, og demoen til Codename Steam var bare sånn passe. Da gjenstår Splatoon, som fort kan så begge veier. Instant classic eller flopp? Vetta fanken. 1 Lenke til kommentar
Shadyfruit Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Heisann. Litt usikker på kva som har skjedd her, og kan berre tenke meg at eg kan ha blanda pressemeldingar. Har endra teksten om Project CARS no. Beklagar dette. Nå høres det mer ut som pCars ja Gleder meg veldig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå