Gå til innhold

Mr. White is coming to town.....

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Det ser nok ut til at han er for sent ute tli noe. Og skal vi dømme ut fra antrekket er det snakk om mer en timer og dager , heller år. Men han går fast og bestemt i pilens retning.

Fint i s/hv , og godt fanget.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Takker for hyggelige kommentarer:-) Når det gjelder hvor han skal, så er det fristende og tro at han vil tilbake til tidlig 80´tall....Tenkte og avsløre i morgen hva han er ute for å gjøre.......date er nevnt, men det er mange muligheter, så vi får se:-) Første bilde i en serie på 3.....

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Hehe, dere jenter GroKo & Skrulla.....Takker for artige kommentarer.

Selfie, neppe. Er nok mer glad i beksvart jeg da og spenningen din Helene, gjør at jeg vurderer og utsette fortsettelsen en måneds tid.......:-)

Lenke til kommentar

Dagens bilde: Flott observasjon som har resultert i et morsomt og stilig gatefoto. Både blikket og beinstillingen til motivet er meget bra, så timingen har vært tilnærmet perfekt. Skiltet med pilen er en fin detalj og blir prikken over ien i dette bildet. Konverteringen til sort-hvitt fjerner forstyrrende farger og sørger for at motivet kommer skikkelig godt frem.

Godt sett og veldig godt presentert!

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Dagens bilde: Flott observasjon som har resultert i et morsomt og stilig gatefoto. Både blikket og beinstillingen til motivet er meget bra, så timingen har vært tilnærmet perfekt. Skiltet med pilen er en fin detalj og blir prikken over ien i dette bildet. Konverteringen til sort-hvitt fjerner forstyrrende farger og sørger for at motivet kommer skikkelig godt frem.

Godt sett og veldig godt presentert!

Jøss, det var overraskende og moro:-) Takker for gode og veldig hyggelige tilbakemeldinger.

Var jo nesten en gudegave til en gatefotograf dette.

Skikkelig staselig kar på bytur, som jeg observerte flere ganger i løpet av formidagen. Flott at folk tør og være seg selv, og det frisker definitivt opp i bybildet (og mitt bilde) Har flere bilder av denne karen, for jeg ble rett og slett fascinert. Det er noe av dette som er moro med å gå gatelangs, det dukker alltid opp noe eller noen som skiller seg ut.

Føler at jeg var i en gråsone, siden han er gjennkjennbar, men min intensjon med bildet er en honnør til folk som holder sin egen stil og tør vise den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...