Gjest member-296438 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Mr. White is coming to town..... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Flott dette Pentaxen! Mvh Bekir Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 "En sånn karl"....heter en gammel schlager. Supert observert Pentaxen! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Flott bilde med den hvite mannen og pilen som viser retning.. Hilsen Tove Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Yeah, man! "One direction"-inntrykket sitter bra her... Gjenomført stil på den karen... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Et av dine topp- bilder Pentaxen, og ifølge pilen går han riktig retning også. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Ser ut som han er seint ute til en date - og da er det jo ålreit at han er på vei ut av bildet. "En sånn karl" er nevnt. Lill Lindfors sang den. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Det ser nok ut til at han er for sent ute tli noe. Og skal vi dømme ut fra antrekket er det snakk om mer en timer og dager , heller år. Men han går fast og bestemt i pilens retning. Fint i s/hv , og godt fanget. Mvh Alec Lenke til kommentar
HSP Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Ett av de beste bildene jeg har sett av deg! Og så går han til pg med i pilens retning... Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Takker for hyggelige kommentarer:-) Når det gjelder hvor han skal, så er det fristende og tro at han vil tilbake til tidlig 80´tall....Tenkte og avsløre i morgen hva han er ute for å gjøre.......date er nevnt, men det er mange muligheter, så vi får se:-) Første bilde i en serie på 3..... Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Selfie? ;-) Kongebilde var det ihvertfall! Kunne bare vært i svarthvitt ;-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Hallooooo!! Så superkult bilde da!! Åhhh! Gleder meg til fortsettelsen! Tror nok han skal møte ei dame! :thumbsup: (håper på det i hvertfall..) Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Hehe, dere jenter GroKo & Skrulla.....Takker for artige kommentarer. Selfie, neppe. Er nok mer glad i beksvart jeg da og spenningen din Helene, gjør at jeg vurderer og utsette fortsettelsen en måneds tid.......:-) Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Dagens bilde: Flott observasjon som har resultert i et morsomt og stilig gatefoto. Både blikket og beinstillingen til motivet er meget bra, så timingen har vært tilnærmet perfekt. Skiltet med pilen er en fin detalj og blir prikken over ien i dette bildet. Konverteringen til sort-hvitt fjerner forstyrrende farger og sørger for at motivet kommer skikkelig godt frem. Godt sett og veldig godt presentert! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Dagens bilde: Flott observasjon som har resultert i et morsomt og stilig gatefoto. Både blikket og beinstillingen til motivet er meget bra, så timingen har vært tilnærmet perfekt. Skiltet med pilen er en fin detalj og blir prikken over ien i dette bildet. Konverteringen til sort-hvitt fjerner forstyrrende farger og sørger for at motivet kommer skikkelig godt frem. Godt sett og veldig godt presentert! Jøss, det var overraskende og moro:-) Takker for gode og veldig hyggelige tilbakemeldinger. Var jo nesten en gudegave til en gatefotograf dette. Skikkelig staselig kar på bytur, som jeg observerte flere ganger i løpet av formidagen. Flott at folk tør og være seg selv, og det frisker definitivt opp i bybildet (og mitt bilde) Har flere bilder av denne karen, for jeg ble rett og slett fascinert. Det er noe av dette som er moro med å gå gatelangs, det dukker alltid opp noe eller noen som skiller seg ut. Føler at jeg var i en gråsone, siden han er gjennkjennbar, men min intensjon med bildet er en honnør til folk som holder sin egen stil og tør vise den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Gratulerer med dagens bilde !!! Fullt ut fortjent. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Gratulerer med dagens, den var ventet etter dette flotte bidraget !!! Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Hei, Pentaxen. Gratulerer så mye med "Dagens bilde", - veldig artig ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Takk takk, veldig hyggelig:-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Gratulerer med velfortjent Dagen's! Nå er det bare å håpe at ikke "Mr White" sender sin mafia etter deg ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg