Fotoskrulla Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Der sola ikke skinner.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Tittelen og til dels bildet gir meg assosiasjoner til Skyggenes Land, - Mordor, i J. R. R. Tolkiens "Ringenes herre" ! , men det er antagelig mer sol på Sunndalsøra og sikkert et bedre sted å bo ! Fin komposisjon og utsnitt, etter min oppfatning, og det er fin dybde i bildet M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Fint med delingen av "der sola ikke skinner", de fagre fjell i solen,og ikke minst himmel med det flotte skydekket. (Og så får vi følge med hvordan det går med The Rocket i World Championship) Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Flott landskapsbilde , med fine farger , fint lys og fin komposisjon. Da er det synd at det er noe uskarpt Mvh Alec Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Det ser nesten ut som gull der sola skinner Synes du har fått til en fin balanse i eksponeringen mellom de lyse og de mørke partiene. Fin komp. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. april 2015 Forfatter Del Skrevet 29. april 2015 Tittelen og til dels bildet gir meg assosiasjoner til Skyggenes Land, - Mordor, i J. R. R. Tolkiens "Ringenes herre" ! , men det er antagelig mer sol på Sunndalsøra og sikkert et bedre sted å bo ! Fin komposisjon og utsnitt, etter min oppfatning, og det er fin dybde i bildet M v h Albert. Jeg er nok en av de få som ikke har sett Ringenes Herre, eller lest boka, men kan levende forestille meg at der er en god del mer skyggefullt enn i Sunndalen. takk for hyggelig tur innom i dag også! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. april 2015 Forfatter Del Skrevet 29. april 2015 Fint med delingen av "der sola ikke skinner", de fagre fjell i solen,og ikke minst himmel med det flotte skydekket.(Og så får vi følge med hvordan det går med The Rocket i World Championship) Vennlig hilsen Ragnar[/quote Tusen takk for hyggelige ord Ragnar! Jeg må innrømme jeg har ikke hatt tid til å følge med Ronny denne gangen, men jeg heier på ham! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. april 2015 Forfatter Del Skrevet 29. april 2015 Flott landskapsbilde , med fine farger , fint lys og fin komposisjon. Da er det synd at det er noe uskarpt Mvh Alec Hei Alec! . Takk for hyggelig kommentar! Dette bildet er tatt i farta, når vi suste forbi Sunndalsøra. Hadde ikke tid til noe vitenskapelig bilde. Det ble i mørkeste laget i skyggepartiene, så jeg har "juksa" litt... Syntes komposisjonen og sola i fjellene gjorde bildet ok til en liten rescue. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. april 2015 Forfatter Del Skrevet 29. april 2015 Det ser nesten ut som gull der sola skinner Synes du har fått til en fin balanse i eksponeringen mellom de lyse og de mørke partiene. Fin komp. Mvh. Rolf[/quote Hei Rolfern! hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 29. april 2015 Del Skrevet 29. april 2015 Nå skjønner jeg hva de mener med dype daler.... Skikkelig dybde i dette. Kontrasten mellom den ene solfylte siden og skyggesiden har du fått flott frem her. Prøver å se etter mandelpotetene, men klarer ikke og få øye på dem..... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Herlig lys og farger med god dybdefølelse. Ca. 1 cm kutt oppe ville få skydiagonalen mer skarpt kutta av øvre ramme hvilket nok ville økt spenningen en tanke. Roar 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg