Gå til innhold

Der sola ikke skinner..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Flott landskapsbilde , med fine farger , fint lys og fin komposisjon. Da er det synd at det er noe uskarpt

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Tittelen og til dels bildet gir meg assosiasjoner til Skyggenes Land, - Mordor, i J. R. R. Tolkiens "Ringenes herre" ! :), men det er antagelig mer sol på Sunndalsøra og sikkert et bedre sted å bo ! :)

Fin komposisjon og utsnitt, etter min oppfatning, og det er fin dybde i bildet :)

M v h Albert.

Jeg er nok en av de få som ikke har sett Ringenes Herre, eller lest boka, men kan levende forestille meg at der er en god del mer skyggefullt enn i Sunndalen. :) takk for hyggelig tur innom i dag også!

Lenke til kommentar
Fint med delingen av "der sola ikke skinner", de fagre fjell i solen,og ikke minst himmel med det flotte skydekket.

(Og så får vi følge med hvordan det går med The Rocket i World Championship)

Vennlig hilsen Ragnar[/quote

Tusen takk for hyggelige ord Ragnar! :) Jeg må innrømme jeg har ikke hatt tid til å følge med Ronny denne gangen, men jeg heier på ham! ;)

Lenke til kommentar

Flott landskapsbilde , med fine farger , fint lys og fin komposisjon. Da er det synd at det er noe uskarpt

Mvh

Alec

Hei Alec! :). Takk for hyggelig kommentar! Dette bildet er tatt i farta, når vi suste forbi Sunndalsøra. Hadde ikke tid til noe vitenskapelig bilde. Det ble i mørkeste laget i skyggepartiene, så jeg har "juksa" litt...;) Syntes komposisjonen og sola i fjellene gjorde bildet ok til en liten rescue. :)

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Nå skjønner jeg hva de mener med dype daler....

Skikkelig dybde i dette. Kontrasten mellom den ene solfylte siden og skyggesiden har du fått flott frem her.

Prøver å se etter mandelpotetene, men klarer ikke og få øye på dem.....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...